Bydgoszcz Wita

Jesteś nowy ? Napisz nam coś o sobie ;)

Moderator: ModTeam

bartolomeo7508
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 2017-07-03, 23:00
Pojemność akwarium: 112
Imię: Bartłomiej
Nazwisko: Ziółkowski
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Bydgoszcz Wita

Post autor: bartolomeo7508 » 2017-07-03, 23:42

Witajcie akwaryści jestem nowicjuszem ruszyłem z 112l koniec czerwca jak to bywa było fajnie przez trzy dni teraz podejrzewam że mam pierwotniaki pełno białego diabelstwa

Awatar użytkownika
Akwarybka
Moderator
Posty: 3394
Rejestracja: 2007-02-06, 18:51
Pojemność akwarium: 63
Imię: Basia
Nazwisko: Waluś
Lokalizacja: St. Neots, Cambridgeshire
Kontakt:

Re: Bydgoszcz Wita

Post autor: Akwarybka » 2017-07-04, 18:45

Witaj!

To normalka, nie przejmuj się tym :) Czy w akwarium są już ryby?

bartolomeo7508
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 2017-07-03, 23:00
Pojemność akwarium: 112
Imię: Bartłomiej
Nazwisko: Ziółkowski
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Bydgoszcz Wita

Post autor: bartolomeo7508 » 2017-07-04, 21:35

Tak było 10 neonków inessa zostało 6 teraz wiem co to prefiltr 4 neonki zgineły w multikani 800 4 zbrojniki 4 kiriski i 2 skalary małe wiem że neonki i skalary razem ale zanim dorosną mam nadzieję wystartować większym baniakiem dziś przyszły roślinki nie będę narazie sypał łaciną bo nie znam się na roślinkach poprawię się z czasem dotego carbo i bimbrownia a w garażu już butla nabita co2 jeszcze dyfuzor licznik bąbelków i co2 startuję dzięki za przyjęcie i do boju

Awatar użytkownika
Akwarybka
Moderator
Posty: 3394
Rejestracja: 2007-02-06, 18:51
Pojemność akwarium: 63
Imię: Basia
Nazwisko: Waluś
Lokalizacja: St. Neots, Cambridgeshire
Kontakt:

Re: Bydgoszcz Wita

Post autor: Akwarybka » 2017-07-05, 09:01

Wpuściłeś ryby za wcześnie i za dużo. Skalary absolutnie nie mogą być w akwarium 112l. Dla nich minimum to 200l. Kupowanie ryb na potem to moim zdaniem b. zły pomysł. Kup ryby gdy już będziesz miał duży baniak ;)