Stara wersja regulaminu

Regulamin forum którego należy przestrzegać.
Michał
Administrator
Posty: 739
Rejestracja: 2006-08-21, 18:07
Pojemność akwarium: 50
Imię: Michał
Nazwisko: Kryński
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Stara wersja regulaminu

Post autor: Michał » 2006-09-09, 18:20

[center]Regulamin[/center]



I. OGÓLNIE



1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.

2. Prywatne sprawy załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).

3. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora danego działu.

4. Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku Forach. W przeciwnym wypadku takie posty/tematy będą usuwane.

5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

7. Post który będzie obrażał w jakiś sposób danego użytkownika będzie usuwany.

8. Wszelkie przejawy nabijania postów będą zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Powiem ci jutro" oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika. Do tego służy edycja postów.

9. Wszystkie posty i ich treść są własnością ich autorów. Publikacja bez zgody autorów, bądź administratora jest zabroniona.

10. Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowego tematu może zostać zamknięty.

11. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiednich działów.

12. Zabrania się reklamowania innych stron. Reklamowanie stron w osobnych tematach lub postach będzie tępione w formie przenoszenia lub usuwania.

13. Użytkownik ma prawo złożyć skargę na moderatora w PM przesyłanej do Administratora.

14. Prośbę o ponownym otwarciu tematu (żeby nie tworzyć podobnego) przesyłamy PW do ADMINISTRATORA/MODERATORA który rozważy (w większości przypadków na tak) daną prośbę.

15. Nie formatuj niepotrzebnie czcionki( nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami.

16. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą:

a) wzywać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagować przemocy,

b) zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad dobrego wychowania (ZAKAZ UŻYWANIA SŁÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBRAŹLIWE)

c) naruszać praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw podmiotowych jakichkolwiek osób trzecich

d)zawierać wirusów ani jakichkolwiek innych rozwiązań destrukcyjnych,

17. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Przypadki multikont będą karane WARNem a w skrajnych przypadkach BANem.





II. BAN i KARANIE UŻYTKOWNIKÓW



1. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.

2. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, zablokowanie konta, bana na e-mail i IP lub jeśli użytkownik ma modem na całą grupe IP np. 212.116.xxx.xxx.

3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie.

5. Osoba może dostać bana kiedy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie.



III. SYGNATURKA - podpis



1. W podpisie nie można używać powiększonej czcionki.

2. Podpis nie może zawierać dużych obrazków które powodują "rozjeżdzanie się" forum. Dopuszczalny rozmiar obrazka w podpisie wynosi 400x50 px.

3. Treść podpisu nie może obrażać innych osób.

4. W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów sygnaturka będzie zmieniana lub będzie blokowana dla konkretnych użytkowników.

5. Zabrania sie umieszczania w podpisie (bez zgody Administratora) adresów innych For dyskusyjnych.


IV. EMBLEMATY


1. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem



V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE



1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.

2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.

3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.

4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.

5. Wszelkie uwagi co do regulaminu przyjmowane są na PW to administratora

6. Administrator zastrzega sobie kasowanie raz na miesiąc PW użytkowników w celu zmniejszania bazy danych i ma prawo do wglądu PW użytkowników.

7. Administrator ma zawsze racje.

8. Jeśli administrator nie ma racji patrz punkt 7.

Zablokowany