Serio? Ciekawe, u mnie marnialy. Zwykle przezywala ta silniejsza. Np jak kryptokoryna zaczynala sie rozrastac to najblizsza zabienica zaczynala padac. Widzialem tez jedno akwa w ktorym rosly obok i kryptokoryny wygladaly naprawde zalosnie. Slyszalem ze ryby sie rpzystosowac moga i zmienic zachowanie, ale roslinki? ;)
No w kazdym razie ja wole jednak sadzic je osobno. Mysle, ze im to nie zaszkodzi. Ale jesli u kogos rosna razem i wytrzymuja, to nalezy sie tylko cieszyc, no nie?
Jakie rosliny?
Moderator: ModTeam
- Vinnitshekh
- Forumowicz
- Pojemność akwarium: 140
Re: Jakie rosliny?
Art is the expresion of a dream. And dreams, my friend, are what we are as heart...
Vinnitshekh - Slimak Chaosu
Vinnitshekh - Slimak Chaosu
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 60
- Imię: Igor
- Nazwisko: Szefer
Jakie rosliny najlepiej miec w akwarjum
Witam mam akwarium 60l i chciałem trochę roślin dodać a ze jestem początkujący więc chciałem zapytać jakie najlepiej roślinki włożyć do akwarium
-
- Rekin forum
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Jarosław
- Nazwisko: Waligórski
- Kontakt:
Re: Jakie rosliny?
Lolek17, załóż swój nowy temat i napisz coś więcej o swoim baniaku.
Vinnitshekh, ja potwierdzę to co napisałeś choć zdaje się zasad 100% nie ma. U mnie też wpływ chemii (alleopatia) wydzielana przez korzenie przepięknie rosnących krypci spowodowała że stłamsiły one całkiem żabienicę amazońską. Dopiero usunięcie wszystkich krypci w promieniu 15-20 cm od żabienicy i pilnowanie żeby żadna nowa sadzonka kryptokoryny tam nie wyłaziła (jak się jakaś tylko pojawiła to obcinałem ją w podłożu) spowodowało że w ciągu 5 tygodni żabienica urosła ze 3 razy większa. Jak już ruszyła to zasłoniła mi pół 63-ki
.
Oczywiście ja nie miałem wtedy pojęcia że te korzenie tak mają (choć słyszałem/czytałem o alleopatii). Na innym forum mi tak poradzili i okazało się że mieli rację.