Pomocy!!!
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 0
Pomocy!!!
mam straszna prosbe o pomoc... no wiec opiekuje sie chwilowo akwarium brata wyjechal, wiem ze to jego oczko w głowie... jestem w sprawach chorob "zielona".. wydaje mi sie ze ta rybka jest chora.. od dzisaj ma taki wielki brzuch[jak by kamyczka polknela).. a od pewnego czaSU plywa w rogu akwarium tam i spowrotem i jest bardzo nadpobudliwa..
nie wiem co to za ryba :-? ale ja opisze wyglada jak maly rekinek ma wasy duze oczy paski i jest szaro-granatowa... jest to zbiornik 6o l.. ostatnio nie bylo zadnych nowych ryb.. nie wiem czy to jest zarazliwe dlatego prosze o szybka odpowiedz
nie wiem co to za ryba :-? ale ja opisze wyglada jak maly rekinek ma wasy duze oczy paski i jest szaro-granatowa... jest to zbiornik 6o l.. ostatnio nie bylo zadnych nowych ryb.. nie wiem czy to jest zarazliwe dlatego prosze o szybka odpowiedz
-
- Akwarysta
- Pojemność akwarium: 54
- Imię: Kuba
- Nazwisko: Dziok
- Kontakt:
Re: Pomocy!!!
Czy to taka rybka?
Daj więcej informacji o akwarium. Parametry itd.

Daj więcej informacji o akwarium. Parametry itd.
- Doma
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Dominika
A może rybka jest w ciąży, jeśli to danio ( zdjęcie dał Ebi ) to jest to jeszcze bardziej prawdopodobne.
Pozdrawiam Dominika ;-)
Odważni walczą - sprytni uciekaja. David Belle
Odważni walczą - sprytni uciekaja. David Belle
-
- Nowicjusz
nie to nie taka.. ma wąsy duze oczy i podobne do danio prązki... w ciazy raczej nie jest... o ile mi wiadomo to jest w akwarium od lutego i jest tylko jedna.. nie jest przekarmiona.. moze to jest istotne ze jakis miesiac temu w akwarium byla ospa. ale brat to zniwelowal, poszly 2 molinezje.. poszukam zdjecia tej rybki moze znajde..
Czy ta rybka oprócz skromnie opisanych przez ciebie objawów posiada jeszcze jakieś inne odstępstwa :?:
Im więcej podasz szczegółów tym trafniej można będzie zdiagnozować chorobę.
Możesz również zrobić fotkę podejrzanej ryby :?: