Zaczynam od nowa :P

Moderator: ModTeam

weber
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 2007-05-10, 22:56
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Pl ;)

Zaczynam od nowa :P

Post autor: weber » 2007-06-01, 22:59

Witam!

Po odejściu mojego akwa na szybszą emeryture :mrgreen: myślałem nad zakończeniem mojej przygody z akwarystyka :-? Po długich przemyśleniach postanowiłem na nowo zapewnic dom mojej jedynej rybce –glonojadowi ;-) Zastanawiałem się nad zbiornikiem ok. . 200-250 litrowym – żeby miał troche więcej miejsca niż w starej 60 :mrgreen: . Proszę o radę , czego potrzebuje tzn preparaty,filtry itp.i gdzie najlepiej rzeczy te kupować (okolnice trójmiasta). Zaznaczam, że NIE chcę korzystac z allegro :-P . Również proszę o rady w doborze obsady – w tej chwili mam zachowanego ze starego akwarium 35 cm. glonojada (zbrojnik?) , który jest na „wakacjach” :-P u znajomego. W dziedzinie Flory jestem kompletnie zielony ;-) więc również prosiłbym o rady :-) jakie roślinki wmontowac , odpowiednie podłoże , nawożenie , CO2 (?). Budżet – około 1500 zł. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :!:

Awatar użytkownika
D4ni3l
Zakręcony forumowicz
Posty: 1393
Rejestracja: 2006-12-21, 20:31
Pojemność akwarium: 240
Imię: Daniel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Zaczynam od nowa :P

Post autor: D4ni3l » 2007-06-02, 11:55

Witam :) Jezeli chodzi o sklep to polecam pojechac do Oliwy. Na wysokosci petli tramwajowej masz hurtownie "Okaz". Bardzo polecam :) Duzy wybor, stosunkowo tanio.
Jezeli chodzi o flore to Slanter ci pomoze. Jezeli chodzi o oswietlenie to minimum 0,5W/l + CO2. Najlepiej zalatwic duza(ja mam 7l) butle od gasnicy sniegowej i pojsc z nia do punktu gdzie nabija ci ja dwutlenkiem wegla(ok 40zl w 3miescie). Do tego kup reduktor(w Okazie za 200zl jak cie stac).
Jezeli chodzi o SAMO akwarium to na prawde polecam www.trojmiasto.pl/ogloszenia
Pozdrawiam
Niektórym od władzy odbija... cóż poradzić.

Awatar użytkownika
Doma
Przyjaciel forum
Posty: 797
Rejestracja: 2007-02-13, 19:43