wkaliszu.pl

Czy mogę trzymać bojownika syjamskiego z gupikami?

Nie wiesz jakie rybki wpuścić np. do 50l akwarium? W tym dziale możesz uzyskać porady jaka obsada była by najlepsza.

Moderator: ModTeam

aniaania
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 2012-12-28, 00:24
Pojemność akwarium: 45
Imię: Anna
Lokalizacja: Wrocław

Czy mogę trzymać bojownika syjamskiego z gupikami?

Post autor: aniaania » 2012-12-30, 14:33

Witam, niedługo mam zamiar wpuszczać rybki do mojego nowo założonego akwarium. Obsada ma być mniej więcej taka:
5 gupików
3 krewetki red cherry/amano
5 neonków czerwonych
I tu jest moje pytanie czy bojownik syjamski mógłby żyć w zgodzie z tymi rybkami? Bo myślę nad jego zakupem.
Baniak 45l.
Jestem początkującą akwarystką.

Awatar użytkownika
rav999
Zainteresowany
Posty: 29
Rejestracja: 2012-11-17, 12:08
Pojemność akwarium: 65
Imię: Rafa³
Nazwisko: Wojewódzki
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Re: Czy mogę trzymać bojownika syjamskiego z gupikami?

Post autor: rav999 » 2012-12-30, 16:14

aniaania możesz trzymać bojownika z takimi rybkami. U mnie bojownik pływa z neonkami, żałobniczkami, gupikami, molinezjami, i stał się bardzo towarzyski, do tego strasznie szybko odrastają mu płetwy. Nie wiem tylko, jak będzie z krewetkami. Możesz wpuścić jedną i sprawdzić jak się zachowa. :D Tutaj masz jeszcze zdjęcie bojownika, w tle rybki wyżej wymienione :>
http://imageshack.us/photo/my-images/822/dsc05108z.jpg

aidi
Przyjaciel forum
Posty: 1100
Rejestracja: 2007-03-24, 13:01
Pojemność akwarium: 50
Imię: Gosia
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Czy mogę trzymać bojownika syjamskiego z gupikami?

Post autor: aidi » 2012-12-30, 16:40

aniaania, trzymanie bojownika z gupikami to loteria, jak trafisz na łagodnego osobnika, będzie dobrze, jak trafisz na tyrana stracisz gupiki, krewetki RC mogą nie przeżyć

przyczepie się jednak do neonów czerwonych gdyż potrzebują 80l , w przeciwieństwie do innesa którym by 45 wystarczyło