[220]Mój ogólny bałagan

W tym dziale każdy może zaprezentować swoje akwaria :)

Moderator: ModTeam

endrias_g
Stały bywalec
Pojemność akwarium: 408
Imię: Andrzej

[220]Mój ogólny bałagan

Post autor: endrias_g » 2013-05-06, 20:14

Witam,to mój pierwszy post w galerii,więc prosze o wyrozumiałość za wszelkie błędy związane ze wstawieniem i jakością zdjęć oraz ewentualnym opisem.
Akwarium w tej chwili ma około 5-mcy(była to zmiana ze 112l),nie jestem profesjonalistą w kwestii akwarystyki-choć dzięki tego typu forach i pomocy innych jakoś to ogarniam,ale patrząc na akwaria innych użytkowników na tym forum(o wiele ciekawsze i piękniejsze) moje moge postawić niestety na szarym końcu.Ale co mi tam,zdecydowałem się i wstawiam.Z góry wiem,że na dzień dobry dostanie mi się za obsadę ( :( ale mam nadzieję,że dożyję chwili gdy moje pupile doczekają na zmiane na min.375l).
Więc do rzeczy:

Akwarium i sprzęt:
-dł.120xszer.40xwys.50 (profilowane-żałuję,lepszy bylby prostokąt),
-ogrzewanie:Aquel 75W (mała,ale wbrew pozorom daje radę),średnia temp.25-26 stopni,
-filtracja: Tetra Ex1200+głowica Agua Szut 750 (3 szklanki z gąbką)nówka sztuka :D ,,
-pokrywa: DIY ze spienionego PCV,
-oświetlenie:4x39W t5 (sylwania luxline+grolux,sylwania aquastar+grolux)
-napowietrzacz dwa wyjścia hanza (jak zgaśnie świato),
-oświetlenie nocne led.

Roślinność:
-mikrosorium na korzeniach x3,
-trawa x??? :P
-anubias na korzeniu,
-dąbek x2 (nie znam dokładnej nazwy),
-wrąkotka białogłowa,
-zwartki,
-kryptokoryna karbowana,
-lotos czerwony,
-mech na korzeniu (ale niestety nazwy nie znam),
-rogatek sztywny,
-ludwiga(prawdopodobnie palustris).

No i teraz to,co pewnie wileu oburzy,czyli...
Obsada:
-skalar x4,
-neon inessa x15,
-molinezje (4 samice,2 samce),
-braznka różowa x5,
-gurami złote 1+2,
-danio x3 (niedobitki ze starej obsady),
-kosiarka x5,
-labeo bicolor x1,
-mieczyk zielony 1+1,
-mieczyk pomarańczowy 1+1,
-sum/kiryśnik x2,