Trudne początki
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: aleksandra
Trudne początki
Witam.Jestem nowa na forum więc jeśli piszę w niewłaściwym miejscu to przepraszam.W temacie jestem całkowicie zielona wiec proszę o wyrozumiałość:)
Córka dostała awarium firmy Akwarium 102l 80x35x40 profilowane z następującym wyposażeniem:
-COMFORTZONE szklana z regulacją 100 W
-FAN 5,2 W -450 l/h
-w pokrywie 2 świetlówki
Do zestawu był również dołączony płtn w saszetce z kulturami bakterii oraz pokarma dla rybek w płatkach.W sklepie zoologicznym zakupiłam plyn neutralizujacy chlor .
Na dno wysypałam żwir drobniejszy a na to troszke grubszy.
Zaszadziłam równiez rośliny niestety nie znam ich nazw.kupiłam również korzeń już namoczony i z tego co mówił sprzedawca z bakteriami potrzebnymi rybom,
dziś mija tydzień od napełnienia zbiornika i zdecydowaliśmy się wpuścic dwa glonojady zbrojniki niebieskie.
Zastanawiamy sie teraz kiedy będziemy mogli wpuścic ryby a w szególniosci jakie ryby.
MArzy mi się posiadania pieknego akwarium z niecodzinnymi zwierzetami.
Zastanawiam sie nad krewetkami i ewentualnie rybkami z rodziny pyszczaków.
Będe bardzo wdzieczna za wszystkie podpowiedzi i sugestie:)
pozdrawiam aleksandra
ps,pewnie pytań będzie dużo i będą się pojawiać w miarę rozwoju mojej wiedzy:)
mówia kto pyta nie błądzi:P
Córka dostała awarium firmy Akwarium 102l 80x35x40 profilowane z następującym wyposażeniem:
-COMFORTZONE szklana z regulacją 100 W
-FAN 5,2 W -450 l/h
-w pokrywie 2 świetlówki
Do zestawu był również dołączony płtn w saszetce z kulturami bakterii oraz pokarma dla rybek w płatkach.W sklepie zoologicznym zakupiłam plyn neutralizujacy chlor .
Na dno wysypałam żwir drobniejszy a na to troszke grubszy.
Zaszadziłam równiez rośliny niestety nie znam ich nazw.kupiłam również korzeń już namoczony i z tego co mówił sprzedawca z bakteriami potrzebnymi rybom,
dziś mija tydzień od napełnienia zbiornika i zdecydowaliśmy się wpuścic dwa glonojady zbrojniki niebieskie.