Walka bojowników

Wszystko na temat ryb słodkowodnych.

Moderator: ModTeam

Loveless
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 2022-11-20, 17:15
Pojemność akwarium: 60
Imię: Damian
Nazwisko: Jankiewicz

Walka bojowników

Post autor: Loveless » 2022-11-20, 17:26

Cześć wszystkim, z góry dziękuję za pomoc.
Posiadam akwa 60 l
26 stopni
Deszczownice
Filtr kubełkowy 3 rodzaje filtracji plus mechaniczna.
3 roślinki, korzenie, 2 kamienie, podłoże piaskowe / zwirkowe

Załoga to
2 bojki
6 gupików dorosłych /6 młodych ok 2 Msc
4 - 5 neonków
2 moli
4 ślimaczki
Glonojad plus otosek.

Wszystko było w porządku dopóki dziś nie wpuścił em samca bojka, zaczął rywalizować bardzo z samica, zaczęli się szarpać i podskubywac, jestem początkującym akwarysta dlatego bardzo proszę o pomoc, czerwony samiec to ten nowy a samica ciemny granat, przedstawię foto jeśli jest to tutaj możliwe bardzo proszę o radę, może jest za mało kryjówek czy coś w tym stylu.
Wcześniej miałem samca i 2 samiczka i było git ale samiec był bardzo osowialy, czyt na ten temat że to kwestiach charakteru to ten nowy ma zupełnie inny od tego co kiedyś miałem

Ja Juz sam nie wiem moze to są dwa samce? Ale napędziły mi strachu.
Przyjmę każda radę bardzo bym prosił o pomoc i jak najwnikliwsze wyczerpanie tematu.
Chciał em innej dodać niebieskiej bojowniczki ale nie chce się załadować
Mam nadzieję że nie są to dwa samce.. O.o
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Loveless
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 2022-11-20, 17:15
Pojemność akwarium: 60
Imię: Damian
Nazwisko: Jankiewicz

Re: Walka bojowników

Post autor: Loveless » 2022-11-20, 17:52

Mam też mniejsze akwa 25 l bodajże kwadraciak mały taki, narazie się uspokoiło domniemana samica granatowa pływa po akwa a biedny nowy bojek raczej się nie rusza z miejsca za bardzo