pytanie - brak karmienia 2 dni

Moderator: ModTeam

amizuu
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 2007-10-05, 07:34
Pojemność akwarium: 0
Imię: kornelia
Lokalizacja: wieruszów

pytanie - brak karmienia 2 dni

Post autor: amizuu » 2007-10-05, 09:16

Jestem studentka i chciała bym założyć małe akwarium. Jednakże co dwa tygodnie wyjeżdżam do domu i wtedy rybki zostały by bez pokarmu piątek wieczorem sobotę i niedziele do wieczora... Czy w tym przypadku jest w ogole sens zakładać akwarium czy to nie ma sensu? ... bo nie chciała bym krzywdzić tych zwierzątek...
Ostatnio zmieniony 2007-10-05, 13:23 przez amizuu, łącznie zmieniany 1 raz.

croc
Zakręcony forumowicz
Posty: 1545
Rejestracja: 2007-06-26, 10:56
Pojemność akwarium: 25
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytanie - brak karmienia 2 dni

Post autor: croc » 2007-10-05, 10:39

25-50l wody i bojownik. 3 dni bez żarcia mu nie zaszkodzi, a nawet pomoże - będzie żwawszy. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Morter
Rekin forum
Posty: 2275
Rejestracja: 2007-06-27, 22:53
Pojemność akwarium: 80
Imię: Piotr
Lokalizacja: Rciąż/Wawa
Kontakt:

Re: pytanie - brak karmienia 2 dni

Post autor: Morter » 2007-10-05, 13:22

małe akwarium - jak małe??
istnieje coś takiego jak karmnik elektroniczny, on może podawać pokarm nawet przez tydzień, wtedy niema problemu, choć rozumiem, że będąc studentką może być ciężko na znalezienie 50pln na karmik może być problemem ;) ale przy większym akwa to byłby najlepszy pomysł :)

napisz najlepiej jakie chcesz akwarium i co chcesz tam trzymać


PS. Zmieniam temat na czytelny :)
Życie ma cierpki smak, ale ja lubię wytrawne drinki...

strona mojego szwagra fotografa - serdecznie zapraszam - www.kirczuk.pl

amizuu
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 2007-10-05, 07:34
Pojemność akwarium: 0
Imię: kornelia
Lokalizacja: wieruszów

Re: pytanie - brak karmienia 2 dni

Post autor: amizuu » 2007-10-05, 14:59

Akwarium chciała bym tak 50x30x30 poj. 45l chyba nie większe. Jeśli chodzi o rybki to jeszcze sama nie wiem: