Proszę o poradę. Jestem nowy w akwarystyce. Mam 60 l akwa a w nim: 2 +25 małych czarnych molinezji (efekt ostatnich 4 miesiecy - 2 mioty z parki pierwszych ryb w akwa), 2 srebrne molinezje, 2 neonki, 2 kardynałki, welona, glonojada,
CZy taka obsada może być ? Molinezje mogę zamienić na inne - tylko na miejscuw Pile.
CZekam na info
Przeniosłem temat do odpowiedniego działu. Proszę pisać uważniej.
kbtor
Obsada 60l dla początkującego
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 60
- Imię: Darek
Obsada 60l dla początkującego
Ostatnio zmieniony 2008-04-20, 08:11 przez dakra76, łącznie zmieniany 3 razy.
dakra76
- macio
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 72
- Imię: Maciek
- Kontakt:
Re: Obsada 60l dla początkującego
neony i kardynałki to ryby stadne dla welona min 80l na sztukę i to ryba zimnolubna i teraz się bardzo męczy czym prędzej ją oddaj razem z molinezjami i kardynałkami lub neonami i wtedy mozesz dokupić do 15sztuk neonów/kardynałków i potem mozesz dokupywać ryby oczywiście z umiaremdakra76 pisze:Proszę o poradę. Jestem nowy w akwarystyce. Mam 60 l akwa a w nim: 2 +25 małych czarnych molinezji (efekt ostatnich 4 miesiecy - 2 mioty z parki pierwszych ryb w akwa), 2 srebrne molinezje, 2 neonki, 2 kardynałki, welona, glonojada,
Teraz kostka 

-
- Stały bywalec
- Pojemność akwarium: 30
- Imię: Wiktor
ja bym na twoim miejscu sobie kupil jedne ryby stadne np. neony innesa i do tego cos dokupil wiekszego lub ładnie ubarwionego
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 54
- Imię: zosia
Molinezje mogą być, tylko w umiarkowanych ilościach. Neony i kardynałki jak już było wyżej mowione to ryby stadne, więc min. 5 sztuk. Glonojad...jaki??? A welona należy jak najprędzej oddać. Ja bym polecała taką obsade:
-3 molinezje
-7 neonków
-5 kirysków np. panda lub z 3-4 otoski.
-3 molinezje
-7 neonków
-5 kirysków np. panda lub z 3-4 otoski.
112l- Azja
54l- jak na razie molinezje i gupiki + maluszki
54l- jak na razie molinezje i gupiki + maluszki
- Guts
- Forumowicz