Filtr firmy FANFILTER - Fan Mikro PLUS i mam pytanie

Moderator: ModTeam

kicz-artysta
Nowicjusz
Pojemność akwarium: 0

Filtr firmy FANFILTER - Fan Mikro PLUS i mam pytanie

Post autor: kicz-artysta » 2007-03-14, 17:51

kupiłem filtr Fan Filter po jego zmontowaniu co było, dość skomplikowane z powodu ubogiej instrukcji, wsadziłem go do wody, filtr działał jak ta lala, wszystko z dna sie podniosło, prosto do filtra - dmuchało powietrzem jak należy - zresztą teraz też działa - tyle że nie zauważam by filtr wciągał z dna - to możliwe?

po czasie:

widzę że leci powietrze z filtra, ale nie zauważam by wciągał z dna bród - kiedy woda w akwarium powinna się stać krystalicznie czysta?

jestem zadowolony z filtra - po prostu nie wiem, czy działa dobrze - nie znam się na tym, proszę o pomoc - filtr ma regulację - nie wiem też na jakiej wysokości go umieścić, czy na samym dnie czy na samej górze akwarium?

mam 30 litrowe akwarium o wymiarach 40x20 - wysokość 25

Obrazek

vanilka
Nowicjusz

Re: Filtr firmy FANFILTER - Fan Mikro PLUS i mam pytanie

Post autor: vanilka » 2007-03-14, 21:34

Witaj, ja również mam fan mikro i spróbuję Ci pomóc.
Nie rozumiem jednak Twojego pytania - dążysz do tego, by filtr wyciągnął cały bród z dna? No niestety, filtry nie mają takich możliwości, dno musi być 'ruszone', a brudy powinny pływać w toni - wtedy filtr je wciągnie.
Filtr powinien być 3-5cm pod taflą wody, może również stać na żwirku. Jeśli masz 30l to troszkę za słaby filtr kupiłeś, mimo tego iż piszą że nadaje się do 50l to nie jest do końca prawda. W moim 25l zapycha się tak często, że muszę przeczyszczać wkład raz na trzy dni. Nastaw go na największy przepływ.

kicz-artysta
Nowicjusz

Re: Filtr firmy FANFILTER - Fan Mikro PLUS i mam pytanie

Post autor: kicz-artysta » 2007-03-14, 22:06

vanilka pisze:Witaj, ja również mam fan mikro i spróbuję Ci pomóc.