oswietlenie do akwarium 450 litrow
Moderator: ModTeam
-
- Forumowicz
- Pojemność akwarium: 10
- Imię: bartek
oswietlenie do akwarium 450 litrow
witam
Mam kilka pytan odnosnie oswietlenia do akwarium 450 litrow.
Mam pojecie odnosnie rodzaju swiatla temperatury itp (ogolnie od strony akwarystycznej)
Za to jestem kompletnie zielony od strony technicznej (nie znam sie na elektryce)
Jaka pokrywe proponujecie bo z tego co mi wiadomo na rynku jest pelno tanich pokryw w przedziale cenowym >300 zl z tego co wiem maja one skape oswietlenie i nie wiem czy istnieje mozliwosc zainstalowania w nich nowych swietlowek a pozatym czy kazda swietlowka pasuje i czy okreslone swietlowki maja stala dlugosc i moc (np czy kazda swietlowka 58W ma 150cm)
W skrocie chodzi mi o to jaka pokrywe kupic i co w niej zmienic co dokupic zeby wszystko dzialalo
Dziekuje
Dodam ze mam akwarium plaskie dl 150 szer 50
Mam kilka pytan odnosnie oswietlenia do akwarium 450 litrow.
Mam pojecie odnosnie rodzaju swiatla temperatury itp (ogolnie od strony akwarystycznej)
Za to jestem kompletnie zielony od strony technicznej (nie znam sie na elektryce)
Jaka pokrywe proponujecie bo z tego co mi wiadomo na rynku jest pelno tanich pokryw w przedziale cenowym >300 zl z tego co wiem maja one skape oswietlenie i nie wiem czy istnieje mozliwosc zainstalowania w nich nowych swietlowek a pozatym czy kazda swietlowka pasuje i czy okreslone swietlowki maja stala dlugosc i moc (np czy kazda swietlowka 58W ma 150cm)
W skrocie chodzi mi o to jaka pokrywe kupic i co w niej zmienic co dokupic zeby wszystko dzialalo
Dziekuje
Dodam ze mam akwarium plaskie dl 150 szer 50
- macio
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 72
- Imię: Maciek
- Kontakt:
Re: oswietlenie do akwarium 450 litrow