baza do hybryd | depilacja laserowa pach | https://donomoda.pl/kategoria-produktu/obuwie/?filter_producent=casadei | Cekiny na odzież? Tak - w firmie Arlena.

Zapach w pokoju

Tematy dotyczące wody w naszych akwariach.

Moderator: ModTeam

Mila
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2007-02-28, 09:55
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Zapach w pokoju

Post autor: Mila » 2007-02-28, 10:05

Mam pytanie , za udzielenie odpowiedzi i utwierdzeniu mnie w moich przekoniach będę wdzięczna :)) Mam zamiar założyć akwarium ( jestem nowicjuszką więc na razie 60L) i poza oczywiście zaznajomieniem się z literarturą zasięgnęłam porady u znajomych. I o ile byłam przekonana i zapalona, o tyle od wczoraj mam poważne wątpliwości. Mianowicie, zaczęli mnie przekonywać , że przede wszystkim z akwarium wydobywa się zapach mętnej wody, własciwie nie do zwalczenia!! ?? Kilka osób mi to potwierdziło, jednak rzadne z nich nie ma akwarium :( więc są dla mnie średnio wiarygodni, a ja sądzę, że przy dzisiejszym osprzętowaniu akwarium, chyba nie ma takiego problemu???. Po drugie, mam małe dziecko -2,5 roku , a drugie w drodze ( 5 msc.) i kolejne "przeciwwskazanie" to to, iż pokarm dla rybek uczula małe dzieci ( nigdzie o tym nie przeczytałam jeszcze ), no i trzecie to bardziej pytanie: ile miesięcznie kosztuje was utrzymanie akwarium ( energochłonność, pokarm itd.., oczywiście nie mam na myśli pakietu startowego tylko potem, gdy już wszystko się unormuje, aaaa i ile czasu miesięcznie poświęcacie na pielęgnację?? czy jest to raz na dwa tyg. np- 3 godz, czy częściej? Dla wszystkich , których zirytowały moje pytanie prosze o wyrozumiałość, i jak już pisałam, proszę o odpwiedzi, będę wdzięczna za wszystki. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Akasha
Stały bywalec
Posty: 188
Rejestracja: 2007-01-26, 18:03
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Zapach w pokoju

Post autor: Akasha » 2007-02-28, 10:39