Tak, masz rację, nie będę z Tobą dyskutować, bo uważasz się za guru.. :suchy:
Mniejsza o to.
Być może jest to pokarm 'wysokoenergetyczny', ale jest także wysokotłuszczowy i szkodzi.
Podobnie można dyskutować na temat ochotki. Niektórzy chwalą i wielbią, niektórzy mówią, że jest tłusta. I tak naprawdę, Ci drudzy mają rację.
Tak, masz rację, nie znam się na paletkach, ale moje rozumowanie, to poprostu czysta logika, której Tobie brakuje..
BARDZO PROSZĘ O POMOC gupiki i molinezje mają czerwonawe
Moderator: ModTeam
-
- Rekin forum
- Pojemność akwarium: 0
- Imię: Kuba
- Nazwisko: Ptasie xD
- Kontakt:
Re: BARDZO PROSZĘ O POMOC gupiki i molinezje mają czerwonawe
Jemu nie brakuje bo karmi ryby te ryby dwa razy w tygodniu wysokoenergetycznym pokarmem taka dieta wysokobiałkowa ;)
Widziałaś kiedyś piękną grubiutką paletkę, one są wręcz tuczone, a żyją tyle co normalnie karmione. Tylko trzeba wiedzieć czym karmić, a nie dawać rybą czysty tłuszcz....
Widziałaś kiedyś piękną grubiutką paletkę, one są wręcz tuczone, a żyją tyle co normalnie karmione. Tylko trzeba wiedzieć czym karmić, a nie dawać rybą czysty tłuszcz....
"Kiedy mam rację to mam rację, a jeśli się mylę mogłem mieć rację. Więc mam rację bo mogłem się mylić, wiesz."
63L z roślinami
63L z roślinami
- marthinez
- Obłąkany forumowicz
- Pojemność akwarium: 270
- Imię: Marcin
Szkoda tylko, że temat nie jest o Paletkach, a dawanie dżdżownic , że tak określę normalnym rybom prosto z ziemi to czysta głupota i tyle.Suja pisze:Widziałaś kiedyś piękną grubiutką paletkę, one są wręcz tuczone, a żyją tyle co normalnie karmione. Tylko trzeba wiedzieć czym karmić, a nie dawać rybą czysty tłuszcz....
Maksior z jakiego to jeziora miałeś te piękne, nieszkodzące roślinki, bo szczecińskie akweny takich nie oferują, a i z tych najbardziej czystych z dalszej okolicy bym nie wrzucał do akwarium.
-
- Stały bywalec
- Pojemność akwarium: 216
- Imię: Maksym
- Kontakt: