Wiem tylko tyle że dorasta do 5 cm i jest niebieskobłękitny z cienką czerwoną linią .
DANIO TĘCZOWY
Moderator: ModTeam
- Doma
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Dominika
DANIO TĘCZOWY
Napiszcie coś o dano tęczowym bo chcę go chodować a jestem zielona.
Wiem tylko tyle że dorasta do 5 cm i jest niebieskobłękitny z cienką czerwoną linią .
- Sin
- Stały bywalec
- Pojemność akwarium: 0
Re: DANIO TĘCZOWY
Do danio nie potrzeba wielkich umiejetnosci akwarystycznych,po prostu odpowiednio duze akwarium(ryby te lubia szybko pływać),duzy prąd wody.Woida musi byc bogata w tlen,pH 6,5 (około) temperatura 24-26 stopni.
Miejsce na Twoja reklame
- kasia2005
- Akwarysta
- Imię: Kasia ;-)
- Kontakt:
Doma, czemu nie poszukasz na forum ? http://e-akwarystyka.pl/topics33/335.htm
danio generalnie różnią się od siebie kolorami , jedynie malabarski jest większy , dorasta do ok. 15 cm :-)
danio generalnie różnią się od siebie kolorami , jedynie malabarski jest większy , dorasta do ok. 15 cm :-)
Pierwsze przykazanie akwarysty: Nie będziesz nigdy wierzył sprzedawcy z zoologa
Drugie przykazanie: Sprzedawca w zoologu dopiero zaczyna mówić prawdę,
jak skuma, ze sie znasz!
pozdrawiam
Drugie przykazanie: Sprzedawca w zoologu dopiero zaczyna mówić prawdę,
jak skuma, ze sie znasz!
pozdrawiam
- Doma
- Przyjaciel forum
Szukałam i nie znalazłam DANIO TĘCZOWEGO a z tego co napisał Sin wniąskuję że ma on takie wymagania jak innje danio poza Malbarskim ( jak napisała kasia2005 ) bo jest on trochę większy.
[ Dodano: 2007-04-05, 13:28 ]
Dodałam wam po punkcie .
[ Dodano: 2007-04-05, 13:28 ]
Dodałam wam po punkcie .
-
- Stały bywalec
- Imię: Pawe³
Danio tęczowy (Danio albolineatus) - słodkowodna ryba z rodziny karpiowatych. Popularna w hodowlach akwariowych.
Występowanie: Azja Południowo-Wschodnia - Tajlandia, Birma, Sumatra i półwysep Malajski