woda w akwarium
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 0
- Kontakt:
woda w akwarium
jestem początkującym akwarystą i mam takie pytanko dotyczące wody.więc problem polega na tym że wlałam juz wode do zbiornika bo myślałam że tego dnia kupię filtr i odczekam ten tydzień aby następnie wpuścić do niego ryby.Okazało się że tak małych filtrów nie ma w sklepie więc zamówiłam go na allegro.pewnie przyjdzie za kilka dni ale woda w moim akwarium jest juz od 4 dni i pewnie jeszcze postoi.i chciałam bym sie dowiedzieć czy przed uruchomieniem nowego filtra musze ją wymienić czy może zostać ta sama??
-
- Stały bywalec
- Imię: Pawe³
Re: woda w akwarium
Raczej tak jak stoi 4 dni i postoi jeszcze bez ruchu to tak wymień ale tam tam nowa niech pochodzi trochę z filtrem jakieś 5 dni i wlej ją dopiero jak będziesz miał filtr.
- D4ni3l
- Zakręcony forumowicz
- Pojemność akwarium: 240
- Imię: Daniel
- Kontakt:
Przeciez moze stać. To nawet lepiej. Chlor np. wyparuje
I ogolnie preferowana jest odstana woda do akwarium zawsze.

Niektórym od władzy odbija... cóż poradzić.
- darek
- Stały bywalec
- Kontakt:
sorry , ale nie rozumie tego zdania . Oj , ojczyzna polszczyzna.Pablo pisze:Raczej tak jak stoi 4 dni i postoi jeszcze bez ruchu to tak wymień ale tam tam nowa niech pochodzi trochę z filtrem jakieś 5 dni i wlej ją dopiero jak będziesz miał filtr.
Ale co do problemu: zostaw wode w akwarium .... dostaniesz filtr, zamontujesz go w zbiorniku i niech sobie popracuje jeszcze kilka dni. Najlepiej odczekaj jeszcze ok tydzien od zamontowania filtra i mozesz spokojnie zasiedlac akwarium. W sumie bedzie ponad 2 tyg. od zalania zbiornika.
PS. Jak zamontujesz filtr to i grzalka powinna pracowac.
otwarty na porady innych, chetnie podziele sie wlasnym doswiadczeniem
- mada
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 70