woda w akwarium

Moderator: ModTeam

Sue
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 2007-05-01, 10:45
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

woda w akwarium

Post autor: Sue » 2007-05-01, 10:55

jestem początkującym akwarystą i mam takie pytanko dotyczące wody.więc problem polega na tym że wlałam juz wode do zbiornika bo myślałam że tego dnia kupię filtr i odczekam ten tydzień aby następnie wpuścić do niego ryby.Okazało się że tak małych filtrów nie ma w sklepie więc zamówiłam go na allegro.pewnie przyjdzie za kilka dni ale woda w moim akwarium jest juz od 4 dni i pewnie jeszcze postoi.i chciałam bym sie dowiedzieć czy przed uruchomieniem nowego filtra musze ją wymienić czy może zostać ta sama??

Pablo
Stały bywalec
Posty: 305
Rejestracja: 2007-02-17, 14:06
Pojemność akwarium: 0
Imię: Pawe³
Lokalizacja: Lublin

Re: woda w akwarium

Post autor: Pablo » 2007-05-01, 12:32

Raczej tak jak stoi 4 dni i postoi jeszcze bez ruchu to tak wymień ale tam tam nowa niech pochodzi trochę z filtrem jakieś 5 dni i wlej ją dopiero jak będziesz miał filtr.
Czyż nie piękne?
Pozdrawiam. Pablo
\/ Nie bądź taki kliknij Pomógł =]

Awatar użytkownika
D4ni3l
Zakręcony forumowicz
Posty: 1393
Rejestracja: 2006-12-21, 20:31
Pojemność akwarium: 240
Imię: Daniel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: woda w akwarium

Post autor: D4ni3l » 2007-05-01, 14:27

Przeciez moze stać. To nawet lepiej. Chlor np. wyparuje :) I ogolnie preferowana jest odstana woda do akwarium zawsze.
Niektórym od władzy odbija... cóż poradzić.

Awatar użytkownika
darek
Stały bywalec
Posty: 177
Rejestracja: 2007-02-09, 14:50
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Bremerhaven/Niemcy
Kontakt:

Re: woda w akwarium

Post autor: darek » 2007-05-01, 14:50

Pablo pisze:Raczej tak jak stoi 4 dni i postoi jeszcze bez ruchu to tak wymień ale tam tam nowa niech pochodzi trochę z filtrem jakieś 5 dni i wlej ją dopiero jak będziesz miał filtr.
sorry , ale nie rozumie tego zdania . Oj , ojczyzna polszczyzna.