Pyszczaki co do czego jak i gdzie ...
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 500
- Imię: Rafa³
- Kontakt:
Pyszczaki co do czego jak i gdzie ...
Witam wszystkich
Jestem tutaj nowy moja przygoda z akwarium zaczęła się dwa dni temu kupiłem 500 L . Posiadam w nim pyszczaki a ponieważ nie znam się na ich rasach może opiszę kolorystycznie : pomarańczowe , żółte , niebieskie , pomarańczowo - niebieskie ? do tego 3 glonojady w sumie mam 18 rybek . Chciałbym wiedzieć czy można jeszcze coś dokupić z rybek ? Nie są to już małe rybki wyglądają tak na 7-11 cm . Proszę o jakieś gatunki konkretne abym mógł dokupić ? I ile mogę ich mieć na takim litrażu ? Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Jestem tutaj nowy moja przygoda z akwarium zaczęła się dwa dni temu kupiłem 500 L . Posiadam w nim pyszczaki a ponieważ nie znam się na ich rasach może opiszę kolorystycznie : pomarańczowe , żółte , niebieskie , pomarańczowo - niebieskie ? do tego 3 glonojady w sumie mam 18 rybek . Chciałbym wiedzieć czy można jeszcze coś dokupić z rybek ? Nie są to już małe rybki wyglądają tak na 7-11 cm . Proszę o jakieś gatunki konkretne abym mógł dokupić ? I ile mogę ich mieć na takim litrażu ? Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-11-04, 18:30 przez arabino, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto pyta nie błądzi ...
- maol
- Moderator
- Pojemność akwarium: 200
- Imię: Marcin
- Nazwisko: Olszewski
Re: Pyszczaki co do czego jak i gdzie ...
Masz dwa dni akwarium i już są w nich ryby? Pierwsze powinny przy tej wielkości zbiornika pojawić się nie wcześniej niż po trzech tygodniach.... Śmierć szykuje się do szybkich odwiedzin w Twoim zbiorniku...
Na początek zapraszam do lektury http://www.e-akwarystyka.pl/topics29/4037.htm oraz http://www.e-akwarystyka.pl/topics29/7187.htm
Potem, jak juz zrozumiesz co najgorszego mogłeś zrobić, zapraszam do kolejnych pytań.
Na początek zapraszam do lektury http://www.e-akwarystyka.pl/topics29/4037.htm oraz http://www.e-akwarystyka.pl/topics29/7187.htm