gabloty

Molinezje vs Neonki

Wszystko na temat ryb słodkowodnych.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Habbib
Zainteresowany
Posty: 29
Rejestracja: 2007-03-22, 12:33
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Molinezje vs Neonki

Post autor: Habbib » 2007-03-29, 19:56

Witam,

jestem jeszcze zielony ale czytam czytam i sie ucze i teraz zaczynam próbować coś zmajstrować ze swoim akwa.
mam zbiorniczek niecałe 40 l (klejone) 40 dł, 32 szer, 30 wys (cm oczywiście)
wszytko przygotowałem na przyjęcie rybek (woda odtstana, żwirek przepłukany nawet wygotowany, roslinki zasadzone) filtr i grzałeczka wszytko pracowało kilka dni na dzień pierwszych gości w akwa.

co do obsady mam juz 5 neonków inesska (wiem ze jeszcze mało bo lubia gromade)
4 molinezje (2x black, 2 x pomarańczowe)
2x patynka
1x glonojad

i tu pojawia sie moje pytanko chciałbym dołożyć ze 2-3 molinki żaglopłetwne...
w sklepie sprzedawca mi rzekł żebym nie brał bo bedzie mi obskubywac neonki czy to prawda... bo słyszałem że jednak sa spokojne i jakoś sie pilnuja i nie przeszkadzają sobie nawzajem...


doradźcie brac czy raczej dać sobie spokój?

Awatar użytkownika
Sin
Stały bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 2007-03-28, 09:48
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Z brzucha matki

Re: Molinezje vs Neonki

Post autor: Sin » 2007-03-29, 20:09

Primo:
Akwarium powinno funkcjonowac bez rybek conajmniej 2 tygodnie nier pare dni poniewaz w Twoium zbiorniku nie ma teraz równowagi biologicznej.Czyli reasumujac troszke sie pospieszyłes.
Secundo:
Molinezje,platynkii glonjad(jak mniemam zbrojnik niebieski) sa za duze do twojego akwarium nie wspominajac juz o molinezjach żaglopłetwych.Najlepiej zrobisz zostawiajac sobie neonki dokupujac jeszcze ze dwie sztuki i na dno krewteki.
Miejsce na Twoja reklame

Awatar użytkownika
Habbib
Zainteresowany
Posty: 29
Rejestracja: 2007-03-22, 12:33
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Re: Molinezje vs Neonki

Post autor: Habbib » 2007-03-29, 20:34

hmm