akwa 300l

Nie wiesz jakie rybki wpuścić np. do 50l akwarium? W tym dziale możesz uzyskać porady jaka obsada była by najlepsza.

Moderator: ModTeam

ewkakz82
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 2007-03-17, 22:55
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

akwa 300l

Post autor: ewkakz82 » 2007-04-10, 21:46

Witam wszystkich od pewnego czasu mam akwarium i mam w nim niesamowitą mieszankę ryb od pielęgnic papuzich po molinezje nie bardzo wiem jak się poruszać na tym forum jestem laikiem w dziedzinie internetu. :oops: nie wiem za dużo co powiedzieć i czy ktoś to przeczyta. Mam w swoim akwarium skalry, molinezje, pielęgnice papuzie i mekki, gurami, suma rekini, węgorze, zbrojniki, żałobniczki, labeo,kiryski, kosiarkę, danio i welona. wiem że to za dużo już częśc ryb wydałam znajomym. mam trochę roślin mchu i korzenie . Rybki rosną i jedzą jak wściekłe Ostatnio coś z tego towarzystwa zjadło mi 2 duchy i mułojada. czy ktoś wie czy jest jakiś czat na temat akwarystyki słodkowodnej? :?:

Awatar użytkownika
darek
Stały bywalec
Posty: 177
Rejestracja: 2007-02-09, 14:50
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Bremerhaven/Niemcy
Kontakt:

Re: akwa 300l

Post autor: darek » 2007-04-11, 00:48

niesamowite to co tam masz w swoim zbiorniku.
na cos musisz sie powoli zdecydowac. ryby zyja w trzech partiach ( gora , srodek i dno), musisz tak dobrac rybki, zeby w kazdej partii mogly spokojnie plywac i zyc w zgodzie. Druga sprawa to dobranie rybek ktore zyja w podobnych warunkach wodnych (twardosc, ph, temp, itp. ).
Na pierwszy rzut oka rzucil mi sie welon, ktory calkowicie tu nie pasuje, i sum rekini ktory w zasadzie nie pasuje do zadnego akwarium. Napisz moze cos wiecej, tzn ile masz rybek z jakiego gatunku.
tym forum na pewno znajdziesz pomoc w sprawie obsady.
Napisz tez moze jaka technike masz zamontowana: oswietlenie, filtr itp.
otwarty na porady innych, chetnie podziele sie wlasnym doswiadczeniem

Pablo
Stały bywalec
Posty: 305
Rejestracja: 2007-02-17, 14:06
Pojemność akwarium: 0