Pilne!Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Moderator: ModTeam

grabolinius
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-23, 21:46
Pojemność akwarium: 0
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Pilne!Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Post autor: grabolinius » 2010-08-23, 21:52

Witam! Akwarystyką zajmuję się od 5lat ale jestem tylko amatorem tego hobby. Więc proszę o pomoc. Właśnie drugi raz wygotowywuję korzeń do mojego 25l akwa. z tym że korzeń pochodzi ze świerka i nie wiem czy może być. bardzo bym nie chciał szukać nowego gdyż ten kożeń jest naprawdę przepiękny. nie wiem co mam robić. Z góry dziękuję.
grabolinius

Zielonooka
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2010-06-30, 18:55
Pojemność akwarium: 450
Imię: Karolina
Lokalizacja: Śląsk

Re: Pilne!Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Post autor: Zielonooka » 2010-08-23, 22:20

Świerk to drzewo iglaste, zawiera więc żywicę. Osobiście bym nie ryzykowała i odpuściła.
"Wyobraź sobie, że jesteś tak mały, tak naprawdę maleńki, że możesz wejść do swojego akwarium, by z bliska obserwować i osobiście odczuć efekty własnej konstrukcji."

Linf
Akwarysta
Posty: 504
Rejestracja: 2009-06-28, 20:33
Pojemność akwarium: 0
Imię: Jakub
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pilne!Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Post autor: Linf » 2010-08-23, 22:22

Z tego co się orientuję żaden korzeń z drzewa iglastego nie nadaje się do akwarium ze względu na możliwość pojawienia się żywicy.
Loża Szyderców

grabolinius
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-23, 21:46
Pojemność akwarium: 0
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pilne!Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Post autor: grabolinius » 2010-08-23, 22:22

ale jak okorowałem (ściągnąłem korę) to nic a nic nie było żywicy- po wygotowaniu) nie kleiły mi się ręce.
grabolinius

Linf
Akwarysta
Posty: 504
Rejestracja: 2009-06-28, 20:33
Pojemność akwarium: 0
Imię: Jakub
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pilne!Bardzo proszę o szybką odpowiedź

Post autor: Linf » 2010-08-23, 23:08