Kilka pytań

Dzial poświęcony ogólnie akwariom slodkowodnym.

Moderator: ModTeam

Smolas69
Zainteresowany
Posty: 38
Rejestracja: 2010-12-08, 22:03
Pojemność akwarium: 95
Imię: Adrian
Nazwisko: O
Lokalizacja: Zbrosławice
Kontakt:

Kilka pytań

Post autor: Smolas69 » 2010-12-08, 22:21

Witam serdecznie jestem nowy w te klocki, więc wszystkie sugestie mile widziane:)
Posiadam akwarium 30l, a w nim:
-2 gupiki
-3 neonki
- molinezje
- glonojada
- ślimaka
i kilka roślinek (żabienice, moczarka, i jeszcze taką małą podobną do żabienicy)
średniej wielkości żwirek pod roślinki i kilka większych kamyków.

Jak zrobię zdjęcie to też wrzucę.
Filtr z pompką (z deszczownią) na 40l, 200l/h czy jakoś tak.

Jak wypełnić całą powierzchnię dna??
Karmię płatkami, czy inny pokarm jest lepszy??
I jakie rybki mogę dodać do akwarium??
Ostatnio zmieniony 2010-12-09, 15:19 przez Smolas69, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Akwarybka
Moderator
Posty: 3394
Rejestracja: 2007-02-06, 18:51
Pojemność akwarium: 63
Imię: Basia
Nazwisko: Waluś
Lokalizacja: St. Neots, Cambridgeshire
Kontakt:

Re: Kilka pytań

Post autor: Akwarybka » 2010-12-08, 22:43

Witaj Adrianie :) Niestety, pierwsze co muszę powiedzieć to to, że twoja obsada jest... bardzo zła :( O dodawaniu nie ma już mowy, najważniejsze byś oddał większość ryb. Jak najszybciej oddaj ''glonojada'' (zbrojnik niebieski!), gdyż to ryba wymagająca min. 100l zbiornika. To samo molinezja, która w dodatku jest stadna... Neonki wymagają grup min. 6 osobników, a zbiornik dla nich musi mieć min. 50l pojemności. Gupiki mogą zostać, ale postaraj się dokupić ich tyle byś miał np. 1 samca i 2-3 samice. Wtedy natarczywość samczyka będzie rozłożona :)
Smolas69 pisze:Jak wypełnić całą powierzchnię dna??
Co masz na myśli?
Smolas69 pisze:Karmię płatkami, czy inny pokarm jest lepszy??
Do płatków polecam mrożonki (wodzeń, ochotka, dafnia, oczlik...) dwa razy w tygodniu, małymi porcjami.
Ile czasu akwarium stało zalane, z roślinami, zanim wpuściłeś ryby?