nie wiem co zrobić trawa brązowieje i listki się psują proszę o jakąś rade
zbiornik 240 l dwutlenek z bimbrowni 24h na dwa dyfuzory
oświetlenie 4 * 30w czyli minimum 0,5w na litr 12 godz na dobę
podmiana wody raz w tyg. ok 70-80 lit.
dwa filtry wew 1 jakiś (nie znam) 2 unifilter 1000 uv-c oba ustawione na niski przepływ
ach jeszcze jedno temp. 28 stopni nie mogę jej zbić
jak ma ktoś jakiś pomysł to proszę o rade
jestem początkujący jeżeli chodzi o rośliny
nie wiem niestety jak się nazywa ta trawa (zapomniałem nazwy)
problem z trawką
Moderator: ModTeam
-
- Akwarysta
- Pojemność akwarium: 85
- Imię: Piotr
- Kontakt:
problem z trawką
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
miłego dnia 

-
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 0
- Imię: Grzegorz
Re: problem z trawką
Wydaje mi sie, ze jest to E. tenellus ale moge sie mylic gdyz roslina jest (faktycznie) w zlym stanie co moglo zmienic jej wyglad. Wracajac do problemu. Roslina wyglada na "wyglodzona". Czegos jej brakuje w dziale nawozow. Napisz czym i ile nowozisz. Twoje podloze jest inercyjne czyli wymaga tabletek lub kulek nawozowych.
-
- Akwarysta
- Kontakt:
jedynym nawozem są kulki gliniane do wody nic nie dolewam trawa zajmuje 15 cm na 15 cm jest tam trzy kulki jeszcze jedno pytanko czy nawożenie jakąś chemią jest konieczne??
bo bardzo bym nie chciał takowej używać ale skoro będę musiał i jeszcze raz zadam pytanie a temperatura wody nie ma jakiegoś wpływu??
[ Dodano: 2007-06-09, 12:42 ]
Slanter przeczytałem trochę twoich odpowiedzi i widzę że jesteś w temacie co byś proponował jeżeli chodzi o nawozy kupić jakieś gotowe czy samemu robić znalazłem jakieś na allegro takie