Witam,
Zastanawiam się nad kupnem akwarium, z dnia na dzień coraz bardziej się przekonuję, ale zanim tego dokonam mam do Was kilka pytań.
Po pierwsze napiszę jeszcze, że nigdy wcześniej nie miałem akwarium, i w temacie akwarystki jestem zielony.
Ok, więc, na jakie akwarium wraz z wyposażeniem czyli grzałką i filtrem jest mnie stać, mając na to 300zł? Ile litrów, wymiary, może jakieś konkrety ;)
Czy jest sens zabawy z paletkami, czy jak nazywają się te rybki, w zoologicznych sklepach bardzo mi się podobają, ale czytałem, ze potrzebują dużo przestrzeni, a jakbym miał mieć 2-3 rybki w akwarium to przesada.
Jaka akwarystyka jest ciekawsza, słodkowodna czy morska? I czy w domu w niedużym akwarium można bawić się w morską?
W zależności od tego na jak pojemne akwarium mnie stać, ile rybek jakichś tam normalnych innych fajnych mógłbym w nim naraz mieć?
Czy oprócz rybek, można się bawić w jakieś kraby czy inne stworzonka które urozmaicą akwarium.
Czy akwarium zabiera dużo czasu? Nie mówię tutaj o zabawie z akwarium, czyli układaniu strojeniu itp, tylko samo czyszczenie, co ile czasu i jak.
Jeśli już brałbym się za akwarium, to chciałbym zrobić coś naprawdę fajnego, miłego dla oka, kolorowego, z fajnymi ładnymi rybkami, zresztą wiadomo o co chodzi.
Dodam, że mój tata miał kilkanaście(kilkadziesiąt może nawet) lat temu kilkanaście akwariów, trochę handlował rybkami itp, ale od tamtego czasu raczej sporo się zmieniło, i za bardzo nie może mi pomóc, aczkolwiek przy jakichś wymianach wody czy innych sprawach na pewno pomoże i będzie wiedział o co chodzi :p
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
pierwsze akwarium - kilka pytań
Moderator: ModTeam
-
- Rekin forum
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Jarosław
- Nazwisko: Waligórski
- Kontakt:
Re: pierwsze akwarium - kilka pytań
Witamy!boguss10 pisze:Witam,
/ciach/
Po pierwsze napiszę jeszcze, że nigdy wcześniej nie miałem akwarium, i w temacie akwarystki jestem zielony.
No to proponuje zacząć od tych linków: