pomocy

Dzial poświęcony ogólnie akwariom slodkowodnym.

Moderator: ModTeam

maniek1984
Zainteresowany
Posty: 37
Rejestracja: 2014-01-31, 21:24
Pojemność akwarium: 63
Imię: mariusz
Lokalizacja: tychy

pomocy

Post autor: maniek1984 » 2014-02-01, 22:48

prosze podpowiedzcie mi co ma robic:/(myslalem ze ludzie w zoologicznym znaja sie na zeczy:/)zalozylem akwa 4 dni temu dodalem eskalarin oraz bacto activ(o procesie dojrzewania nikt w sklepie mnie niepoinformowal a ja tez jestem zielony:/)dzis w czwartym dniu moja molinezja zaglopletwa zachorowala dostala obwodki kolo oka takiej przezroczystej,byla bez zycia prawie sie nieruszala:(,(musialem ja usmiercic),teraz zauwazylem iz moj bystrzyk pereza dostaje malutkich bialych plamek prawie przezroczystych na tylniej pletwie powiedzcie co to jest jak z tym walczyc?jak padna mi wszystkie rybki co zrobic z woda czy tam sa zarazki?czy mam wszystko zaczac od nowa?(a ten sklep omijam dalekim lukiem:(,)

Ryumaru
Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2012-05-13, 15:04
Pojemność akwarium: 54
Imię: Pawe³
Lokalizacja: Ełk

Re: pomocy

Post autor: Ryumaru » 2014-02-01, 23:27

Witam
Jak rybki "umrą", umyj akwarium i odstaw do szafy. W tym czasie kup sobie książkę. Czytałem kilka wydań i mogę polecić jedno z nich:
Obrazek
(możesz oczywiście wybrać inną)
Jak kupisz książkę przeczytaj, pochwal się nią, zrób zdjęcie i prześlij tutaj, tak jak ja to zrobiłem.
Gdybyś miał jakieś wątpliwości po przeczytaniu książki z chęcią służę pomocą.
Tak zacznij swoją przygodę z akwarystyką.
Liczę na ciebie.
Pozdrawiam.

aquapsychol
Stały bywalec
Posty: 179
Rejestracja: 2014-01-13, 19:18
Pojemność akwarium: 212
Imię: S³awek
Lokalizacja: WLKP

Re: pomocy

Post autor: aquapsychol » 2014-02-02, 20:50