Witam
Jestem własnie na etapie zakładania akwarium. są w nim narazie śladowe ilości żwirku i tak musi pozostać(przez jakiś czas). W zeszłym tygodniu zamieszkały w nim roślinki. Nurzaniec, żabienica i moczarka. Moje pytanie dotyczy, tego czy mogą one pozostać przez kilkanaście dni w doniczkach w których je kupiłam. Pytam, bo są one owinięte taką gąbką jak naprzykład do pakowania delkiatnych towarów. Jak na zdjęciu. Z ciekawości wyciągnęłam z doniczki nurzańca i zaczęłam się zastanawiać, czy roślinka nie zamrze jak ja zostawię na trzy tygodnie w tym stanie. Kilka roślinek jest owiniętych tą gąbką razem i bardzo ściśle, chyba, żeby z niej nie wypłynęły. Dziękuję za pomoc z góry.
Kasia
[ Dodano: 2007-09-01, 16:08 ]
ojej na tym zdjęciu źle widać. To jest vga, może zły rozmiar?
[ Dodano: 2007-09-01, 16:09 ]
druga próba
[ Dodano: 2007-09-01, 16:11 ]
zdjęcia są okropne, ale chyba widać o co pytam. Przepraszam za wszystkie wpadki techniczne, w sprawach internetu też jestem początkująca :oops:
dziwnie posadzone nowokupione roślinki;-)
Moderator: ModTeam
-
- Zainteresowany
- Pojemność akwarium: 60
- Imię: kasia
dziwnie posadzone nowokupione roślinki;-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- D4ni3l
- Zakręcony forumowicz
- Pojemność akwarium: 240
- Imię: Daniel
- Kontakt:
Re: dziwnie posadzone nowokupione roślinki;-)
Bardzo brzydka doniczka, a raczej jej wnętrze. Co to za gąbka? ble!
Mysle, ze roslina zwiednie przez okres 21 dni. Tymbardziej biorac pod uwage, iz zapewne masz slabe oswietlenie.
Mysle, ze roslina zwiednie przez okres 21 dni. Tymbardziej biorac pod uwage, iz zapewne masz slabe oswietlenie.
Niektórym od władzy odbija... cóż poradzić.
-
- Zainteresowany
- Pojemność akwarium: 60
- Imię: kasia
Witam