Hydraulik Dąbrowa Górnicza | lombard w warszawie

Welonka kontra Skalar

Wszystko na temat ryb słodkowodnych.

Moderator: ModTeam

rutek
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2007-11-20, 19:03
Pojemność akwarium: 31
Imię: wojtek
Lokalizacja: Pieńsk

Welonka kontra Skalar

Post autor: rutek » 2007-11-20, 19:16

Witam wszystkich serdecznie. Jestem początkującym akwarystą. W moim akwarium 31L. mam Welonkę, Skalara, dwa Gupiki i Mieczyka. Na początku wszystko było ok ale spostrzegłem że Welonka zaczyna podgryzać płetwy Skalarowi i nie wiem czym to jest podyktowane. Sprzedawca powiedział że z tymi rybami nie powinno być kłopotów ale obawiam się że Skalar długo nie pożyje. Proszę o udzielenie informacji. Co zrobić z tym faktem?. Pozdrawiam.

croc
Zakręcony forumowicz
Posty: 1545
Rejestracja: 2007-06-26, 10:56
Pojemność akwarium: 25
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Warszawa

Re: Welonka kontra Skalar

Post autor: croc » 2007-11-20, 19:27

pozbyć się skalara, welonki i mieczyka. W takiej kolejności.
Gupiki mogą pozostać. TYlko te ryby (z twojej aktualnej obsady) przetrwaja w 31 litrach.

ps
pozbyć się = oddać lub sprzedać.

Awatar użytkownika
maol
Moderator
Posty: 7898
Rejestracja: 2007-05-25, 14:18
Pojemność akwarium: 200
Imię: Marcin
Nazwisko: Olszewski
Lokalizacja: Łódź

Re: Welonka kontra Skalar

Post autor: maol » 2007-11-20, 19:30

Trzymanie welonki skalara i mieczyków w 31 litrach to torturowanie tych ryb. Trzymanie welonki z pozostałymi ciepłolubnymi rybami to torturowanie welonki. Wniosek - meczysz te biedne ryby, zostaw sobie gupiki, pozostałe j.w. - oddaj lub sprzedaj. Jak najszybciej, zanim padną...
Glonojady maja specyficzna skórę którą jak pyszczak liźnie to poprostu mi sie w gębie robi źle.

Złote ciacha come back :)

oleq_30
Zakręcony forumowicz
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-05-01, 00:06
Pojemność akwarium: 160
Imię: Bogus³aw
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Re: Welonka kontra Skalar

Post autor: oleq_30 » 2007-11-21, 10:04