amatorskie pytanie o filtr
Moderator: ModTeam
- hikaru
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 0
- Imię: kasia
amatorskie pytanie o filtr
Witam, mam pytanie... Jestem totalna amatorka jezeli chodzi o akwarystyke, ale przechodzac do konretow, uzywam filtra z napowietrzaczem aquael mini fan i posiada on na koncu takiego wezyka taka czarna koncowke. Czy ona powinna byc w wodzie czy na zewnatrz? Martwie sie poniewaz widze ze woda jest filtrowana, ale nie leca z tego filtra zadne babelki powietrza a nie chce zeby ryba mi sie udusila. Prosze o pomoc
- kbtor
- Moderator
- Imię: Krzysiek
Re: amatorskie pytanie o filtr
Ta końcówka powinna być na zewnątrz. Jeśli woda na powierzchni jest poruszana, to bąbelki są niepotrzebne. Napowietrzanie odbywa się poprzez kontakt powietrza z powierzchnią wody. Jeśli woda jest w ruchu, to napowietrzanie jest skuteczniejsze.
- lolek
- Zakręcony forumowicz
- Pojemność akwarium: 126
- Imię: Karol
- Kontakt:
Ten czarny koniec, jest właśnie po to żeby ustawiać ilość powietrza która jest dostarczana do filtra. Musi znajdować się nad wodą, pokręć trochę główką tego czarnego plastiku a zauważysz że przepływ powietrza w filtrze zmienia się.
Ostatnio zmieniony 2008-03-12, 16:35 przez lolek, łącznie zmieniany 1 raz.
Poświęć 2 minuty na poszukiwania odpowiedzi w istniejących tematach, po dwóch minutach załóż nowy temat
- macio
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 72
- Imię: Maciek
- Kontakt:
Końcówka ma być na zewnątrz raze z jednym końcem wężyka drugi ma być na takiej nasadce tej z której wylatuje woda
Teraz kostka 

- hikaru
- Nowicjusz
bardzo dziekuje. krecilam ta koncoweczka i przez jakis czas lecialy babelki, ale po chwili przestawaly. Zauwazylam ze non stop leca tylko jak zdejmuje zupelnie ta koncowke. Wyjelam ja na zewnatrz, ale w sumie nie widze zeby cokolwiek sie zmienilo bo w ciagu dalszym babelkow nie ma, ale tafla wody sie caly czas porusza takze mam nadzieje ze mojemu malemu rhombeusowi nic nie bedzie. Dziekuje wszystkim za pomoc
- lolek