Bez bzdur. Poważne pytanie
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 0
Bez bzdur. Poważne pytanie
Witam serdecznie! Jestem początkującą akwarystką. Posiadam zbrojnika o dość dziwnych kształtach. W sklepie zoologicznym powiedziano mi, że to dość rzadki okaz, ale nie jestem pewna czy można w to wierzyć. Ma on długość ok. 10 cm (w sklepie powiedziano mi, że dorasta do 15cm), posiada bardzo smukłą budowę ciała ok 0,5cm (szer.) w najszerszym punkcie, oraz (co najbardziej mnie zadziwia) nos ok. 1cm. Jego ubarwienie to w przewadze ciemny brąz, brzuch jasny, grzbiet zdobi ciemno kremowy pas o nierególarnych kształtach. Z jego zachowań (ostatnio zauważonych, ale rzadkich): wyskakiwanie ponad taflę wody i uderzanie o pokrywę. Niestety nie byłam w stanie zrobić mu zdjęcia z powodu braku odpowiedniego sprzętu. Bardzo byłabym wdzięczna za podanie mi jego nazwy poniewż nie mogę znaleźć jej w internecie by dowiedzieć się o nim więcej. Bardzo proszę o odpowiedź na mój adres mailowy miramori@interia.pl . Z gróry dziękuję i pozdrawiam => jest podobny do Farlowella acus, z tym że mój ma dłuższy nos.
- Doma
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Dominika
Re: Bez bzdur. Poważne pytanie
A może to krzyżówka ? I taki zdeformowany wtszedł ?
Niezbyt się znam ale nigdy o takim nie słyszałam .
Niezbyt się znam ale nigdy o takim nie słyszałam .
-
- Zainteresowany
- Imię: Adrian
Re: Bez bzdur. Poważne pytanie
MOZLIWE ZE TO Farlowella GRACILIS TU MASZ ZDJ. GRACILIS I ACUS PORÓWNAJ MOZE TO BEDZIE TO:D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
Farlowella!!!!
Andriu masz stuprocentową rację :!: Z tym, że niestety w dzień po opublikowaniu mojego problemu zbrojnik zdechł. po prostu chyba za późno dowiedziałam się co to za gatunek
No cóż, przyroda. Szkoda, że nie mam żadnej nagrody dla Ciebie za rozwiązanie mojej zagadki :-D Przez moment nawet myślałam że to Acestridium, ale na pewno to nie to. Pozdrawiam wszystkich :!: