MAM 40L ZBIORNIK. W NIM DWIE WELONKI
FILTR AQUA SZUT Z GĄBKĄ
ROŚLINNOŚĆ SZTUCZNA
PH WODY NIEZNANE
POKARM TROPICAL GOLD FISCH,VITALITY COLOR,ICHTIO VIT, ŚWIEŻE LARWY OCHOTKI
PREPARAT MFC DO ODKAŻANIA
ZAUWAŻYŁAM ,ŻE OD PARU DNI Z RYBKAMI DZIEJE SIE COŚ NIEDOBREGO.SIEDZ.A CA.LY CZAS NA DNIE,NIE CHCĄ JEŚĆ,SZEROKO OTWIERAJĄ PYSZCZKI,JEDNA Z NICH MA UBYTEK W ŁUSKACH,SĄ APATYCZNE I MAJĄ KOŁYSZĄCE RUCHY.BOJĘ SIĘ ,ŻE ZDECHNĄ. PROSZE O POMOC. JESTEM OSOBĄ POCZĄTKUJĄCĄ I NIE BARDZO WIEM JAK IM POMÓC. ŻADNYCH INNYCH OBJAWÓW JAK PLAMKI, KROPKI,ITP NIE MA
POMÓŻCIE! PADAJĄ MI WELONKI
Moderator: ModTeam
-
- Stały bywalec
- Pojemność akwarium: 30
- Imię: Olek
- Kontakt:
Re: POMÓŻCIE! PADAJĄ MI WELONKI
Podaj jaką masz obsadę, chyba że masz tylko 2 welonki to wydaje mi się że zamałe akwarium bo 80 L wody przepada na 1 welonke ale pewnie się mylę;]
Jeśli pomogłem to naciśnij pomógł 

- Pojemność akwarium: 0
- Imię: aldona
nie. w zbiorniku trzymam tylko 2 welonki
- Sil
- Stały bywalec
- Imię: Krzysztof
Aldona, najpierw czyta się o wymaganiach ryb oraz podstawowe wiadomości o uruchamianiu zbiornika, a dopiero potem rozpoczyna się przygodę z akwarystyką...
(1) Poza litrażem - za małym dla 2 welonów - niewiele mamy istotnych informacji o zbiorniku: czy jest stabilny? podstawowe parametry wody?
(2) Larwy ochotki to wyjątkowo niebezpieczny pokarm - często przy ich udziale przenikają do akwarium drobnoustroje chorobotwórcze... postaraj się wyeliminować go z diety (z żywych pokarmów polecam wodzień).
(3) MFC to wyjątkowa mieszanka przeróżnych lekarstw - na ty polega wielokierunkowość jego działania. Nigdy nie wlałbym go do akwa, a jeśli już to na pewno nie bez istotnej przyczyny. Jak był dozowany?