Co to za pielęgnica?

Moderator: ModTeam

Sib
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 2009-11-30, 01:59
Pojemność akwarium: 180
Imię: Artur
Lokalizacja: Szczecin

Co to za pielęgnica?

Post autor: Sib » 2009-12-07, 01:37

Witam,
czy ktoś potrafi zidentyfikować pielęgnice przedstawione na zdjęciach?
Jestem nowy w temacie i proszę o wyrozumiałość. Spędziłem, wiele, bardzo wiele czasu w necie próbując rozwiązać tą zagadkę.
Moja wiedza ogranicza się jedynie do tego, że pielęgnica "kolorowa" ;) ma około 10-11 cm, natomiast ta druga 5-6 cm. Obie rybcie są wysmukłe, podobne w zachowaniu, terytorialne, ta "kolorowa" nawet trochę kłótliwa. Wcale nie twierdzę, że to Malawi, więc jeszcze raz proszę o wyrozumiałość.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Artur
Obrazek

Awatar użytkownika
bercia289
Przyjaciel forum
Posty: 1189
Rejestracja: 2008-01-08, 16:54
Pojemność akwarium: 0
Imię: Bernadetta
Nazwisko: Baranowicz
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Kontakt:

Re: Co to za pielęgnica?

Post autor: bercia289 » 2009-12-07, 13:17

kolorowa: haplochromis obliguidens-z jeziora Wiktorii

tą drugą poszukam jeszcze:)

Sib
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 2009-11-30, 01:59
Pojemność akwarium: 180
Imię: Artur
Lokalizacja: Szczecin

Re: Co to za pielęgnica?

Post autor: Sib » 2009-12-07, 14:41