primitivo di manduria

Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!

Tematy dotyczące wody w naszych akwariach.

Moderator: ModTeam

MaxusPaynus
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 2013-05-05, 11:08
Pojemność akwarium: 7
Imię: Pawe³
Lokalizacja: Koszalin

Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!

Post autor: MaxusPaynus » 2013-05-05, 11:18

Witam, jestem kompletnie początkujący jeżeli chodzi o ryby, a mam pewien problem. Mianowicie kupiłem niecały miesiąc temu bojownika, mam akwarium ok 10l. Wszystko było ok, zachowywał się żywo i ogon miał gęsty. Od jakiegoś tygodnia bardzo mało się rusza, ogon jakby mu wypłowiał i do tego na powierzchni wody zebrał się jakiś śluz. Zmieniłem mu wodę i już w tym samym dniu na powierzchni wody pojawił się ten sam śluz. Proszę Was o pomoc, bo kompletnie nie wiem co się z nim dzieje. Karmię go larwami wodzienia i suchym pokarmem Hikari. Załączam zdjęcia, na których mniej więcej widać jak to wygląda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Kaef
Przyjaciel forum
Posty: 947
Rejestracja: 2008-10-24, 22:53
Pojemność akwarium: 2
Imię: Kacper
Lokalizacja: Szczecin

Re: Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!

Post autor: Kaef » 2013-05-05, 12:04

Witaj,
to co zbiera się na powierzchni to jest warstwa kurzu. Bojownikowi musisz zapewnić odpowiednie warunki aby był zdrowy. Zbiornik, który posiadasz jest wazonem nie akwarium :) Musisz poczytać podstawowe informacje na temat zakładania zbiornika i gatunków ryb. Wszystko jest tu na forum także problemu ze znalezieniem nie będzie :)
Powodzenia

Awatar użytkownika
Timur
Akwarysta
Posty: 623
Rejestracja: 2013-01-28, 21:26
Pojemność akwarium: 112
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Kraków

Re: Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!

Post autor: Timur » 2013-05-05, 21:23

uf, uf, trzeba szybko odpisywać , bo za ten wazon to Ci się może "oberwać" zaraz od niektórych :D