Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!
Moderator: ModTeam
-
- Nowicjusz
- Pojemność akwarium: 7
- Imię: Pawe³
Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!
Witam, jestem kompletnie początkujący jeżeli chodzi o ryby, a mam pewien problem. Mianowicie kupiłem niecały miesiąc temu bojownika, mam akwarium ok 10l. Wszystko było ok, zachowywał się żywo i ogon miał gęsty. Od jakiegoś tygodnia bardzo mało się rusza, ogon jakby mu wypłowiał i do tego na powierzchni wody zebrał się jakiś śluz. Zmieniłem mu wodę i już w tym samym dniu na powierzchni wody pojawił się ten sam śluz. Proszę Was o pomoc, bo kompletnie nie wiem co się z nim dzieje. Karmię go larwami wodzienia i suchym pokarmem Hikari. Załączam zdjęcia, na których mniej więcej widać jak to wygląda.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Przyjaciel forum
- Pojemność akwarium: 2
- Imię: Kacper
Re: Śluz na powierzchni wody - bojownik. POMOCY!!
Witaj,
to co zbiera się na powierzchni to jest warstwa kurzu. Bojownikowi musisz zapewnić odpowiednie warunki aby był zdrowy. Zbiornik, który posiadasz jest wazonem nie akwarium
Musisz poczytać podstawowe informacje na temat zakładania zbiornika i gatunków ryb. Wszystko jest tu na forum także problemu ze znalezieniem nie będzie 
Powodzenia
to co zbiera się na powierzchni to jest warstwa kurzu. Bojownikowi musisz zapewnić odpowiednie warunki aby był zdrowy. Zbiornik, który posiadasz jest wazonem nie akwarium

Powodzenia
- Timur
- Akwarysta
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Krzysztof
uf, uf, trzeba szybko odpisywać , bo za ten wazon to Ci się może "oberwać" zaraz od niektórych 
A może zdecydujesz się założyć po prostu akwarium? Tak będzie lepiej dla was obojga
Jeśli tak, zaczniemy pomagać podejmować pierwsze decyzje i ewentualne zakupy, jeśli nie, wylej bojownika wstaw kwiatuszki i też o.k (no może nie dla rybki)

A może zdecydujesz się założyć po prostu akwarium? Tak będzie lepiej dla was obojga

Pozdrawiam Krzysiek
- Tissien