Jestem laikiem-pomocy z brzęczykiem!

Moderator: ModTeam

Tony_glonojad
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2007-04-02, 22:31
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Jestem laikiem-pomocy z brzęczykiem!

Post autor: Tony_glonojad » 2007-04-02, 22:43

Mam pytanie-jestem zupełnym laikiem dodam więc proszę o wyrozumiałość Pytanie- czy brzęczyk (tak to się nazywa?) czyli urządzenie "produkujące" tlen musi być włączony przez całą dobę? Mam małe 12sto litrowe akwarium, 5 rybek w środku i jest to - szczególnie wieczorami - bardzo głośne i uciążliwe. Poza tym kiedy na chwile wyłączam rybki są spokojniejsze-mniej "szaleją"...Pomóżcie! :shock: :shock: :shock:
Wielka ryba je małą rybe.

Awatar użytkownika
Sin
Stały bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 2007-03-28, 09:48
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Z brzucha matki

Re: Jestem laikiem-pomocy z brzęczykiem!

Post autor: Sin » 2007-04-02, 22:46

Tony_glonojad pisze: Mam pytanie-jestem zupełnym laikiem dodam więc proszę o wyrozumiałość Pytanie- czy brzęczyk (tak to się nazywa?) czyli urządzenie "produkujące" tlen musi być włączony przez całą dobę? Mam małe 12sto litrowe akwarium, 5 rybek w środku i jest to - szczególnie wieczorami - bardzo głośne i uciążliwe. Poza tym kiedy na chwile wyłączam rybki są spokojniejsze-mniej "szaleją"...Pomóżcie! :shock: :shock: :shock:
1)12 litrowe akwarium nie nadaje sie do trzymania rybek.
2)Brzęczyk powinien byc właczony w zaleznosci od filtra jai posiadasz i od wydajnosci jego napowietrzania oraz od ilosci roslin w akwarium ale to i tak nie ma znaczenia poniewaz masz za małe akwarium na rybki(co najwyzej na kotnik dla narybku)
Miejsce na Twoja reklame

Tony_glonojad
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2007-04-02, 22:31
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Jestem laikiem-pomocy z brzęczykiem!

Post autor: Tony_glonojad » 2007-04-02, 23:23

no tak - z tym, ze te rybki naprawde są wyjatkowo małe i jest ich zaledwie 5! mądry polakpo szkodzie...no i co teraz zrobic??? wyjac filtr?