tylko 2 rośliny mi rosną

Wszystko na temat roślil słodkowodnych.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Dojcek
Forumowicz
Pojemność akwarium: 94
Imię: Marcin
Kontakt:

tylko 2 rośliny mi rosną

Post autor: Dojcek » 2008-10-19, 22:42

nie znam się na roślinach więc dałem z zdjęcie jakie miałem rośliny i jakie mi zostały,
te zaznaczone czerwonym kółkiem to przetrwały a reszta padła.

I normalnie niewiem prubowałem wiele roślin zasadzić nawoźić i testy i nic, może temu bo nie podaje co2, niewiem.

Zawsze tylko te dwie rośliny mi się trzymają.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Tamcia
Stały bywalec
Pojemność akwarium: 0
Imię: Ewelina
Kontakt:

Re: tylko 2 rośliny mi rosną

Post autor: Tamcia » 2008-10-19, 22:51

To moczarka i chyba jakaś żabienica,ale pewna nie jestem...Jakie masz oświetlenie,jak długo funkcjonuje zbiornik,jakie wyniki dały testy?
Dojcek pisze:może temu bo nie podaje co2, niewiem.
Ja wogóle nie podaję CO2 i wszystko jest ok ;)

Awatar użytkownika
Dojcek
Forumowicz
Kontakt:

Post autor: Dojcek » 2008-10-19, 22:57

testy już niepamiętam dokładnie, ale wiem że były ok.
akwa działa 6 miesięcy i mam dwie świetlówki po 15wat

Thierry Henry
Zakręcony forumowicz
Pojemność akwarium: 160
Imię: dawid
Kontakt:

Post autor: Thierry Henry » 2008-10-19, 23:01

Jak na 30W to cienko coś to świeci. Chyba, że specjalnie wyłączyłeś do fotografowania.
A konkretnie czym nawozisz?

Awatar użytkownika
Dojcek
Forumowicz
Kontakt:

Post autor: Dojcek » 2008-10-19, 23:03

Tak wyłączyłem jędną świetlóke do zdjęcia.

A nawóz miałem tetry w płynie.

Thierry Henry
Zakręcony forumowicz
Pojemność akwarium: 160
Imię: dawid
Kontakt:

Post autor: Thierry Henry » 2008-10-19, 23:05

Podaj jeszcze co to za świetlówki są oraz ile one mają miesięcy.

Awatar użytkownika
Dojcek
Forumowicz
Kontakt:

Post autor: Dojcek » 2008-10-19, 23:09

zwykłe świetlówki philpsa jedna ma 6 miesięcy a druga 4

Suja
Rekin forum
Imię: Kuba
Nazwisko: Ptasie xD
Kontakt: