Praca w anglii? - cv5.pl/cv-po-angielsku/

Gupiki

Tematy dotyczące rozmnażania ryb akwariowych.

Moderator: ModTeam

DianaReachel
Nowicjusz
Pojemność akwarium: 25
Imię: Diana

Gupiki

Post autor: DianaReachel » 2010-05-09, 18:48

Witam!
Jestem początkująca w hodowli, pierwszy raz mam gupika w ciąży.
Ogólna sytuacja wygląda tak: mam 25l, 4 samce i jedną samiczkę. (Bardzo proszę o nie komentowanie w stylu 'Męczysz te ryby' 'Jak się nie znasz to oddaj ryby' itp. Nie po to tu piszę!)
Samiczce od 2,5tyg rośnie brzuch. Dwa dni temu jeden z samców zaczął ją podgryzać(najpierw od dołu, potem w skrzela-ma teraz zakrwawione). Jak tylko to zauważyłam, wyłowiłam samiczkę i włożyłam do słoika(był piątek, więc nie miałam jak kupić dodatkowego akwarium). W odróżnieniu od tego, co o mnie myślicie, mam serce i nie chciałam jej tak trzymać. Zrobiłam eksperyment. Gdy z powrotem dałam ją do akwarium, wszystkie samce otoczyły ją i zaczęły podgryzać. Natychmiast ją przełożyłam z powrotem.
Co się stało? To tylko dla tego, że jest w ciąży, czy tak już zostanie? Co mam zrobić, obawiam się, że kupienie drugiego akwarium nie wchodzi w grę, a nie chcę jej tak trzymać :(

oleq_30
Zakręcony forumowicz
Pojemność akwarium: 160
Imię: Bogus³aw
Kontakt:

Re: Gupiki

Post autor: oleq_30 » 2010-05-09, 19:00

Hmm dość dziwne zachowanie jak u gupika . Nigdy się jeszcze nie spotkałem z takim atakiem jak tu opisujesz , przyjrzyj się dobrze samicy czy nie ma jakiś objawów chorobowych.
./redir/http://www.e-akwarystyka.pl/topics ... .htm#92598 --- moje akwarium

./redir/http://aqwanarium.eakwarystyka.eu --- moja strona

Akwarysta trzeba się urodzić , akwarium kupić może każdy

DianaReachel
Nowicjusz

Post autor: DianaReachel » 2010-05-09, 19:11

Moim zdaniem wszystko OK, poza tym, że ma spory brzuch, czarną plamkę na nim, a płetwa ogonowa jakby zbladła(była czerwona, jest różowa) Siedzi przy dnie i mało pływa(ciężko wymagać czego innego, jest w słoiku!)