Mój zbiorniczek 120 l

W tym dziale każdy może zaprezentować swoje akwaria :)

Moderator: ModTeam

Kami
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 2007-05-05, 18:13
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Mój zbiorniczek 120 l

Post autor: Kami » 2007-05-05, 20:34

Witam wszystkich :-> akwarystyką zajmuję się od dobrych 15 lat,obecnie mam tylko jedno akwarium i o dość małych gabarytach. Wodę zmieniam w nim raz w roku,obecnie jest to woda sprzed 15 miesięcy i jeszcze przez conajmniej 3 mies, nie będzie zmieniana ze wzdględu na remont ;-) Rybki które w nim pływają są u mnie od 5 lat,w międzyczasie 2 padły ze starości.Filtr jest ale praktycznie go nie używam chyba ,że naprawdę jest latem tak gorąco ,że temperatura wody przekroczy 28 st. wtedy włączam na jakąś godzinkę dziennie.Rosliny rosną bujnie czasem aż za bujnie :mrgreen: też mam je od dłuższego czasu co jakiś czas przeżedzam je ze względu na to ,że rybki potrzebuja miejsca do pływania ;-) W niedługim czasie mam zamiar założyć akwarium o pojemności conajmniej 500 l i pewne będę je prowadzić tak jak to obecne. Niedawno dohowałam się malutkich glonojadków i kirysków. :mrgreen:
Oto kilka fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PaVeloo
Stały bywalec
Posty: 396
Rejestracja: 2007-04-20, 17:35
Pojemność akwarium: 60
Imię: Pawe³
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Re: Mój zbiorniczek 120 l

Post autor: PaVeloo » 2007-05-05, 20:46

O ja cie kręcę. Nie czyścić akwa przez rok!!!??? To jak ono funkcjonuje. A i ten filtr to powinien chodzić non stop.
Podaj obsadę
60 L
11xNeon Innesa
9xZwinnik Jarzeniec
5x Brzanka Sumatrzańska
4xDanio Pręgowane

www.paveloo.e-akwarystyka.pl

[you], miłego przeglądania forum.

Jeżeli pomogłem, kliknij "pomógł".

Kami
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 2007-05-05, 18:13
Pojemność akwarium: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Mój zbiorniczek 120 l

Post autor: Kami » 2007-05-05, 20:59