wycinka

Sztuczne rośliny

Dzial poświęcony ogólnie akwariom slodkowodnym.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
vrangsinn
Zainteresowany
Pojemność akwarium: 63
Imię: Szymon

Sztuczne rośliny

Post autor: vrangsinn » 2011-02-24, 13:33

Witam.

Jako że jestem początkujący i jestem w trakcie zakładania 1 akwarium, zdecydowałem się na sztuczne rośliny. I tu pojawia się moje pytanie. Znacie może jakiś sklep internetowy (i tu prosiłbym o linki) w którym jest największy wybór takiego asortymentu. Póki co znalazłem spory wybór na link tej stronie. Znacie może jeszcze jakieś inne sklepy?? Od razu może zapytam także o waszą opinie której firmy rośliny najlepiej się prezentują (mimo że są sztuczne oczywiście)

Z góry dzięki za info

Awatar użytkownika
draco sarumojad
Forumowicz
Pojemność akwarium: 238
Imię: Eugieniusz

Re: Sztuczne rośliny

Post autor: draco sarumojad » 2011-02-24, 14:08

Ani Ja, ani jak sądzę zdecydowana większość forumowiczów nie poleci ci roślin sztucznych. Nie są one specjalnie dobre dla ryb, dekoracyjne też nie. Są roślinki takie jak moczarka, czy nurzaniec, które wymagają niewiele więcej niż sztuczne (wody np. wymagają :))
Ale jak już się uparłeś to pierwsze co mi wpadło to allegro. Trochę tam jest http://allegro.pl/listing.php/search?st ... &country=1

Awatar użytkownika
Cookie Monster
Forumowicz
Pojemność akwarium: 45
Imię: Magda
Kontakt:

Post autor: Cookie Monster » 2011-02-24, 14:19

Zapewne jest jakiś temat na tym forum gdzie pisze dlaczego NIE MOŻNA mieć w akwarium sztucznych roślin.