Zoolek i Karel Rataj opinie

Opinie o sklepach i sprzedawcach są prywatnymi wypowiedziami Użytkowników forum e-akwarystyka.pl. Władze forum nie kontrolują prawdziwości opinii, nie wyrażają w żaden sposób swojego zdania oraz nie odpowiadają za nieprawdziwe informacje przedstawione przez Użytkowników.

Moderator: ModTeam

Który sklep bardziej polecasz

Zoolek
2
40%
Karel Rataj
1
20%
Żadne z nich
2
40%
 
Liczba głosów: 5

Narfann
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2011-05-30, 16:11
Pojemność akwarium: 0
Imię: Narfann
Lokalizacja: Świat

Zoolek i Karel Rataj opinie

Post autor: Narfann » 2011-05-30, 16:50

Jestem początkujący, więc i zarazem zielony jeżeli chodzi o firmy zajmujące się akwariami. Mam zamiar kupić testy akwarystyczne do mojego pierwszego akwarium. Tu się właśnie pojawia problem. Jest strasznie dużo firm zajmujących się tą działką, a zdaje mi się, że podług Tetry czy Sery, których testy są bardzo drogie są też takie firmy jak Zoolek i Karel Rataj które są chyba najtańsze, co w cale nie musi znaczyć, że są gorsze. Z tego właśnie powodu prosiłbym o opinie akwarystów którzy z nich korzystali i może wcale nie zauważyli dużej różnicy.

Ps. Z góry przepraszam za chaotyczność wypowiedzi

aidi
Przyjaciel forum
Posty: 1100
Rejestracja: 2007-03-24, 13:01
Pojemność akwarium: 50
Imię: Gosia
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Zoolek i Karel Rataj opinie

Post autor: aidi » 2011-05-31, 08:59

o testach zooleka panują naprawdę marne opinie, te testy trochę fałszują pomiary, z karelem się nie spotkałam

multi
Zainteresowany
Posty: 40
Rejestracja: 2012-08-16, 18:56
Pojemność akwarium: 500
Imię: s³awek
Nazwisko: zawadzki
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Re: Zoolek i Karel Rataj opinie

Post autor: multi » 2012-10-14, 14:30

Osobiście stosuję produkty zoolek i jestem zadowolony porównywałem kiedyś pomiary z testami sera były identyczne głównie badam kh i ph i nie mam problemów z odp parametrami wody myślę że nie ma sensu przepłacać z prod np JBL lub TETRA,
multi