wino białe półwytrawne

Pomóżcie!!!! Jakie jedzonko podawać moim rybką???

Forum dotyczace rożnego rodzaju pokarmów dla ryb i zwierząt wodnych.

Moderator: ModTeam

szymusss
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 2007-06-09, 21:33
Pojemność akwarium: 112
Lokalizacja: Olkusz

Pomóżcie!!!! Jakie jedzonko podawać moim rybką???

Post autor: szymusss » 2007-06-09, 21:45

mam 2x welonki, 7x neonki takie zwykłe, 3x skalary, 2x mieczyki,6x gupiki, 2x danio, i mam jeszcze 2 glonojady trymam to w 112L akwa i teraz tak:

1.Jakie pokarmy podawać moim rybką żeby nie były głodne???

2.Co podawać glonojadą???

3.Kiedy wyłączać oświetlenie przed czy po podaniu jedzenia rybkom???

4.Jak podawać te jedzenia jeżeli np.: neonki potrzebują co innego do jedzenia a welonki co innego na zmiane??? czy na raz???(czytałem na innym forum)

Jestem całkowicie zielony i prosze o waszą pomoc....Dzięki Wszystkim...

Awatar użytkownika
Doma
Przyjaciel forum
Posty: 797
Rejestracja: 2007-02-13, 19:43
Pojemność akwarium: 112
Imię: Dominika
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Pomóżcie!!!! Jakie jedzonko podawać moim rybką???

Post autor: Doma » 2007-06-10, 11:46

Masz za dużo ryb jak na 112l. Ja mam 9 kirysków, 8 danio i 9 neonów ( oprócz tego krewetki ale ich nie wliczam ) i mam przerybienie. Skalarów nie mozna trzymać w 112l. są za dyże i potrzebują akwa o min. 50 cm. wys. Jakie masz glonojady? Zbrojniki ? Danio to ryby stadne. Polecam oddać skalary i mieczyki i welonki i danio. Jak zbrojniki przekraczają 13cz, długości też je oddaj.

Zostaw neonki i gupiki, na glony polecam otoski.

Jedzonko dla nich to mogą być wszystkie rodzaje płatków ( pokrusz bo neonki sobie nie poradzą ) małe granulki, lifozowana dafinia. Dla otosków ( jak zabraknie glonów ) dawaj sparzone liście sałaty i marchewkęteż sparzoną.

[ Dodano: 2007-06-10, 11:54 ]
Oprucz tego pokarm tabletkowany.

Coś o otoskach: