Witam
Mam 60 litrowe akwarium obsada to 6 neonków 4 kiryski i 2 skalary. Warunki w akwarium jak najbardziej dobre. Skalary mam od 7 miesięcy wiedziałem ,że akwarium jest dla nich za małe ale się przywiązałem i tak zostało. Niedawno zaobserwowałem jak się chytają za pyszczki i się chwile trzymają lub kręcą się wokół siebie i jakby podgryzają. Myślałem ,że akwarium jest dla nich za małe i walczą między sobą, postanowiłem odać je komuś kto ma większe akwarium. Wróciłem dzisiaj do domu i zobaczyłem jak pilnują jajaczek ;-) .
I teraz nie wiem co robić przeprowadzka ich raczej nie wchodzi w gre przynajmniej narazie.
Jestem kompletnie zielony, nie wiem co robić. Poradźcie coś;/ co mam robić, są to moje pierwsze młode rybki (jeszcze w postaci jajeczek). Możliwe ,że jutro kupie z dwa lub trzy razy większe akwarium ale minie troche czasu zanim je urządze. Jestem jednocześnie szczęśliwy ale z drugiej strony martwie się o los młodych rybek. Narazie ide czytać książke o skalarach;p
Młode skalary nie wiem co robić;/
Moderator: ModTeam
- pavelek
- Rekin forum
- Pojemność akwarium: 80
- Imię: Pawe³
- Kontakt:
Re: Młode skalary nie wiem co robić;/
Narazie kup większe akwarium , minimum 200l.Jeśli to ich 1 ikra to pewnie zostanie zjedzona.Narazie proponuje ci kupic większe akwariumi dać tam tą parke(jak dojrzeje) i poczekać aż zaczną opiekować się młodymi.Chyba że nie chcesz mieć młodych to daj jeszcze 4sztuki. i niech se żyją w tych 200l z kumplami. :hyhy:
- kbtor
- Moderator
- Pojemność akwarium: 0
- Imię: Krzysiek