Z tego co ja wiem, a nie wiem wiele, ale już coś wiem, to potas i węgiel jest bezpieczny, bo tego przeważnie zawsze brakuje w wodzie ;)
edit: jak mojemu kuzynowi córki wariowały przy pustym akwa, to pojechał na giełdę i kupił "kilo" ryb za 50 zł

Moderator: ModTeam
Z T5 ma działać tak samo ;] Więcej tutajPeta1992 pisze: Ale to zrobiłem tak na świetlówkach t8 nie wiem jak sprawa wygląda co do t5).
Hm, stały kontakt, to może nie, napisałem posta na holenderskie.pl, bo mi roślinki gniły. Schepali mnie, za złe oświetlenie (wszędzie mi to mówią) i podali mi tą aukcje, nie wiem czy zrobili to na odczepnego czy nie, ale jak gadałem z facetem który to sprzedaje o dawce do 90l., to mi odpisał. "W akwarystyce, dokładność nie jest tak ważna, spokojnie można podawać dawkę na 100l." Myślę, że nawóz, jak wynika z opisu na allegro, zawiera podstawowe pierwiastki niezbędne w akwarium i przedawkowanie nie grozi akwarium, ale nie znam się i mogę źle kombinować. Dlatego chciałbym się poradzić. Na razie jak pisałem tylko CO2 w płynie.Peta1992 pisze:Jeśli masz kontakt STAŁY z kimś kto pomógł by Ci dobrze nawozić to czemu nie... Zapomniałem, że nie masz podłoża nawożącego więc może ta 1/3 dawki to faktycznie dobry pomysł... Ja u mnie za długo zwlekałem z podaniem nawozów i wyszły i glony... Testy kropelkowe do wody masz ? Wtedy było by trochę "jaśniej" czy są jakieś braki czy nadwyżki.
Hm to co Ci podali to gotowe sole "?" mogę się mylić. Nawozy w płynie Easy Life fajna sprawa. Sole niby lepsze ale trzeba się trochę nauczyć obliczać dawki według kalkulatora EI itd.
Peta1992 pisze:To świetlówka o barwie ciepłej więc według mnie mógłbyś dołożyć jeszcze jedną taką o barwie 10000K