Chcę obsadzić 60 litrów...
Moderator: ModTeam
-
- Zainteresowany
- Pojemność akwarium: 63
- Imię: Adam
Chcę obsadzić 60 litrów...
Mam pytanie.Jestem początkującym akwarystą.Na poczatek mam akwarium 60litrowe.Teraz próbuje je obsadzić.Jak narazie mam 2parki mieczyków i 4neonki:)Planuje na pewno dokupić jeszcze 6neonek,gupiki i nie mam pojęcia,co dalej.Dodam jeszcze,ze nie chcę dużej liczby roślin w akwarium,bo podoba mi sie ta czysta przestrzeń.Mam dzieciątko,więc oczywiście zależy mi na tym,żeby było kolorowo i atrakcyjnie.Czy ktoś może coś doradzić?Będę bardzo wdzięczny...
-
- Forumowicz
- Pojemność akwarium: 112
- Imię: Micha³
- Kontakt:
Re: Chcę obsadzić 60 litrów...
zdecydowanie wystarczy...
daruj sobie gupiki, może nawet miecze oddaj [za duze na to...] i coś na dno, kolorowe to może z 5 cierniooczków kuhla i starczy. :roll:
daruj sobie gupiki, może nawet miecze oddaj [za duze na to...] i coś na dno, kolorowe to może z 5 cierniooczków kuhla i starczy. :roll:
[center]112l roślinne wymagające remontu ;)
30l krewetkarium
15l cube roślinny HT
7l nano ślimaczarium roślinne HT [/center]
30l krewetkarium
15l cube roślinny HT
7l nano ślimaczarium roślinne HT [/center]
- kbtor
- Moderator
- Pojemność akwarium: 0
- Imię: Krzysiek
Mieczyki potrzebują większego akwarium.
Na dno proponuję 5 kirysków.
10 neonek wystarczy w zupełności.
Można jeszcze pomyśleć o prętnikach, są bardzo kolorowe.
Rośliny są potrzebne w akwarium, dają schronienie rybą i pomagają utrzymać szkodliwe związki chemiczne na odpowiednim poziomie.
Piszesz że chcesz gupiki, one łatwo się rozmnażają i widok zjadanych małych rybek może być nieprzyjemny.
Moja rada jest taka. Obsadź akwarium małą ilością ryb i poczekaj co z tego wyjdzie. Samo akwarium będzie łatwiejsze do utrzymania, a kiedy uznasz że wszystko jest dobrze, dokupisz inne rybki.
Na dno proponuję 5 kirysków.
10 neonek wystarczy w zupełności.
Można jeszcze pomyśleć o prętnikach, są bardzo kolorowe.