Zestawnie roślin

Wszystko na temat roślil słodkowodnych.

Moderator: ModTeam

Tofifi

Re: Zestawnie roślin

Post autor: Tofifi » 2009-01-14, 19:09

Thierry Henry pisze:Pierwszy wariant dzidka1983 jest bardzo dobry i lepszy od drugiego.
Też mi się podoba ale ja bym chciał zostać przy mojej wizji :/ - poprawie w mojej plan 1 i kwakałek drugiego.
marthinez pisze:Widzę też, że dzidek kompletnie zmienił projekt kolegi Tofifi.
Myślałem, że miał być tylko lekko zmodyfikowany.
też tak uważam dlatego lekko zmienię mój plan. Ale tył zostanie jaki jest.
marthinez pisze:Ja mam nadzieje, że wszyscy tutaj produkujemy się nie na darmo i to akwa będzie istnieć.
Będzie i to nie bawem
marthinez pisze:Chcę koniecznie zobaczyć to akwarium i ten korzeń. Co za problem zrobić fotkę.
Nie widząc korzenia można sobie układać setki planów, które i tak pójdą do śmieci.
No ale może ja Ci jeszcze nie wspominałem, ale ja jestem studentem i mieszkam 50km od mego rodzimego miasta którym mam akwarium, więc nie mam jak zrobić zdjęcia ;/
Takie pytanie w rozmowie z Mariuszem usłyszałem, że jak mieszkam 50km od akwarium to nie mam szans na holendra bo co dziennie trzeba umoczyć się po pachy :D i odcinać odrosty, przesadzać rośliny. - nie wiem co o tym myśleć ale to chyba lekka przesada przecież żadna roślina nie rozmnoży się w jeden dzień. :zdziwko: Do domu tego z akwarium będę jeździł co 4 dni bo ma zajęcia od poniedziałku do czwartku a wyjeżdżam w niedzielę - więc te 4 dni braku opieki nad akwarium, to chyba nic strasznego (światło co2, i karmienie rybek zajmuje się tatko)

Awatar użytkownika
dzidek1983
Obłąkany forumowicz
Pojemność akwarium: 54
Imię: Piotr
Kontakt:

Post autor: dzidek1983 » 2009-01-14, 19:42

Tofifi pisze:
Thierry Henry pisze:Pierwszy wariant dzidka1983 jest bardzo dobry i lepszy od drugiego.
Też mi się podoba ale ja bym chciał zostać przy mojej wizji :/